اطلاعیه استعلام خدمات درمانی و پرستاری دانشگاه کاشان

۰۸ شهریور ۱۳۸۹ | ۱۴:۰۸ کد : ۱۱۱۷ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۰۱۵

 

فرم استعلام امور خرید خدمات درمانی

 

 

دانشگاه کاشان در نظر دارد به منظور تامین سلامت جسمانی و امنیت روانی ابواب جمعی دانشگاه به ویژه دانشجویان عزیز ارائه خدمات درمانی، بهداشتی خویش را با شرایط ذیل به دفاتر خدمات پرستاری دارای مجوز یا پزشکان مجرب با حداقل 3 سال تجربه مربوطه (بدون تعهد استخدامی به دولت) واگذار نماید.

مقتضی است در صورت دارا بودن شرایط وصلاحیت لازم ضمن پیوست اسناد و مدارک مربوط به سوابق کاری مبلغ ماهیانه پیشنهادی  خویش را حداکثر تا تاریخ 9/6/89 به صورت مهر و امضاء شده و در پاکت دربسته تحویل اداره امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه نمایید.

 

ماده 1. تعهدات پیمانکار

1- تامین و ارائه خدمات پزشکی (پزشک عمومی) در تمام روزهای هفته از ساعت 15:30 تا 23 (یک شیفت) به انضمام روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیل از ساعت 8 تا 15:30.

2- تامین و ارائه خدمات پرستاری اعم ازتزریق، پانسمان و ... به صورت شبانه روزی (سه شیفت) (اولویت با پرستار شیفت شب خانم می باشد.)

3- تامین مواد موردنیاز پانسمان و تزریق

4- تامین لوازم شخصی پزشکی متناسب با نوع تعهد (لباس کار، فشارسنج، گوشی و ...)

5- در صورت ضرورت و در مواقع اضطراری و خاص و براساس اعلام مسئولین ذیربط چنانچه وضعیت بیمار حاد و امکان انتقال به مرکز وجود نداشته باشد پزشک حاضر در مرکز بایستی به محل موردنظر مراجعه و اقدامات اولیه را برای درمان و احیانا اعزام به مراکز درمانی شهر با هزینه دانشگاه فراهم نماید. در غیر این صورت کارفرما می تواند تا سه برابر شیفت موردنظر براساس نظر ناظر از حق الزحمه پیمانکار کسر نماید.

6- خرید اقلام دارویی ضروری، نگهداری آن در محل موردنظر و فروش آن به ارباب رجوع

7- در صورتی که کادر درمانی پیمانکار به دلایل مختلف از جمله غیبت، بیماری و یا تحت هر عنوان دیگر در محل کار خود حاضر نشوند و یا در صورت حضور پاسخگوی بیمار نباشند، به نسبت شیفت یا روزهای عدم حضور یا پاسخگویی از حق الزحمه پیمانکار به میزان سه برابر براساس نظر ناظر، توسط کارفرما کسر خواهد گردید.

 

ماده 2. وظایف دانشگاه

1- تامین ساختمان مربوطه، آب، برق، گاز و تلفن شهری

2- هماهنگی با مراجع ذیربط جهت تهیه اقلام دارویی ضروری

3- تامین ملزومات اداری در حد ضرورت از قبیل میز و صندلی و سایر وسایل لازم از قبیل تخت معاینه – برانکارد – پایه سرم، ترازو پزشکی و ...

 

ماده 3. سایر شرایط

درآمدحاصله از مرکز مزبور با رعایت تعرفه های اعلام شده متعلق به پیمانکار می باشد.

هزینه ویزیت پزشک:                            600 تومان

هزینه آمپول:                                     250 تومان

هزینه سرم:                                     500 تومان

هزینه پانسمان:                               30% تعرفه مراکز خصوصی

 

- در صورت اخذ مجوز استفاده از دفترچه های درمانی مراجعین از مراجع ذیصلاح، باتوجه به امکان درآمد بیشتر جهت پیمانکار، توافق لازم جهت تعدیل مبلغ پرداختی دانشگاه به عمل خواهد آمد.

- جهت ضمانت انعقاد قرارداد در صورت موفقیت در مناقصه، پیمانکار در زمان تحویل پاکت مربوط به قیمت پیشنهادی، مبلغ 5,000,000 ریال به عنوان سپرده به حساب شماره 1609055584 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه کاشان واریز نمایند.

 

ماده 4 – مدت قرارداد

از تاریخ انعقاد قرارداد و استقرار پیمانکار تا 15 تیرماه به استثنای نیمه اول فروردین می باشد.

5- در اختیار گذاشتن آنالیز پیمانکار به منظور بررسی کمیسیون ازنحوه محاسبه هزینه، درآمد و سود مربوطه ضروی است.

6- پیشنهادات مبهم – چند شرطی – مشروط و غیرکارشناسی قابل بررسی و موافقت نخواهد بود.

7- جهت کسب اطلاعات بیشتر امکان مراجعه به مدیریت دانشجویی و یا شماره تماس03625912262 برقرار می باشد.

 

 

 

مبلغ پیشنهادی ماهیانه                                                                                                                                               ریال

 

 

اداره امور حقوقی و قراردادها

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما :