خداقوت جمعی از اساتید دانشگاه کاشان به مدافعان سلامت بیمارستان شهید بهشتی کاشان

۰۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۲ کد : ۱۱۰۵۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۳۲

همزمان با آغاز سال نو صبح امروز جمعه اول فروردین ۹۹ از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۱۵، هنگام تعویض شیفت پرسنل بیمارستان شهید بهشتی کاشان که مخصوص درمان بیماران مبتلا به کروناست، تعدادی از اساتید دانشگاه کاشان با در دست داشتن بنر خداقوت جلو درب این بیمارستان حضور یافتند.

عضو هیات علمی دانشگاه کاشان گفت: به نظرمان رسید که برای پاسداشت خدمات سربازان جبهه سلامت در کل کشور با این حرکت نمادین در اولین ساعت سال نو به بیمارستان شهید بهشتی کاشان مراجعه کنیم و در کنار پرسنل این بیمارستان که لحظه ی تحویل سال کنار خانواده هایشان نیستند باشیم، چه آن پرسنلی که لحظه ی تحویل سال در مینی بوسهای سرویس برای آمدن به بیمارستان بودند و چه پرستارانی که کنار بیماران بودند و اکنون از بیمارستان خارج می شوند.

دکتر اجتهد خاطر نشان کرد: تعداد زیادی از اساتید و کارکنان دانشگاه کاشان تمایل به حضور در این زمان و مکان داشتند اما به جهت امتثال از اوامر پزشکان برای عدم حضور در تجمعات فقط تعداد محدودی شرکت نمودند.

وی افزود: در این شرایط بهترین کاری که ما می توانیم برای کمک به پرسنل درمانی و کم کردن کار آنها انجام دهیم این است که در خانه بمانیم.

همزمان عرقیجات قمصر کاشان به پرسنل بیمارستان اهدا شد.

عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در این رابطه گفت: تصمیم داشتیم برای هدیه به پرسنل خدوم بیمارستان، عرقیجات محلی کاشان را به عنوان ران ملخی هدیه به سلیمانی ها خریداری نماییم اما عزیزان خیر کارگاههای گلابگیری قمصر کاشان که از منظور ما خبردار شدند این عرقیات را به  پرسنل بیمارستان بهشتی هدیه نمودند که جا دارد از این گلابگیران عزیز هم تشکر کنیم.

پخش صلوات خاصه ی امام رضا (ع) و دعای هفتم صحیفه سجادیه با بلندگوی دستی که همراه خود آورده بودند حال و هوای محوطه ی جلو بیمارستان شهید بهشتی کاشان را در روز عزای حضرت موسی ابن جعفر (ع) روحانی کرده بود.


( ۴ )

نظر شما :