پیام ریاست محترم دانشگاه کاشان به مناسبت هفته دولت

۰۳ شهریور ۱۳۸۹ | ۱۵:۴۷ کد : ۱۱۰۱ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۳۹

گرامیداشت ایام شهادت شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر و اعلام این هفته به نام هفته دولت، در واقع پاسداشت حماسه آفرینی مردان پاک و بی ادعایی است که با نثار خونشان، در راه خدمت به ملت بزرگ ایران، برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات ایران اسلامی ورق زدند. مردانی که خدمت به محرومان و مستضعفان و عدالتخواهی و مهرورزی را در صحنه سیاست، تداعی بخشیدند و به دنیا اثبات کردند که خدمتگزاران ایران اسلامی نه از کاخ نشینان بلکه به فرموده معمار انقلاب، از جنس مردم و خادمان و خدمتگزاران مردم هستند و خواهند بود و بی شک موفقیت دولت و دستاوردهای سی ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرهون همت و تلاش مضاعف این مردان خدایی و مریدان آنها می باشد.

در سالروز شهادت این دو بزرگوار و هفته دولت، دانشگاه کاشان افتخار دارد در پرتو تعالیم و آموزه های ناب اسلام محمدی، با تمسک به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و رویکرد مردم دارانه دولت دهم، در مسیر احیای ارزش های متعالی اسلام و انقلاب، خدمت صادقانه به جامعه دانشگاهی و رفع نیازها و دغدغه های اساسی آنان قدم بردارد.

هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف برای تنویر افکار عمومی به تصویر کشیده شود و رضایت مردم همیشه درصحنه و صادق ایران اسلامی که بنا به فرموده معمار انقلاب، بزرگترین ذخیره معنوی دولتمردان ایران اسلامی هستند، کسب شود.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه کاشان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر و شهدای گرانقدر مجموعه دولت، هفته دولت و روز کارمند را به آحاد کارمندان و خدمتگزاران مومن و متعهد، بویژه کارمندان دلسوز دانشگاه کاشان تبریک عرض نموده و موفقیت و پیشرفت روزافزون همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد

رئیس دانشگاه

 

 

 


نظر شما :