نایب قهرمانی تیم هندبال دانشجویان پسر دانشگاه کاشان در مسابقات دانشگاه های منطقه ۶ کشور

۰۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۹ کد : ۱۰۹۸۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۸۴

تیم هندبال دانشجویان پسر دانشگاه در اولین اعزام به مسابقات دانشجویان از زمان تاسیس دانشگاه موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در یکی از استان های هندبال خیز کشور شد.

سعید حلاج باشی مدیر تربیت بدنی دانشگاه در این خصوص اظهار داشت: با هدف افزایش و تنوع در رشته های ورزشی، از مهرماه سال 1398 استارت شناسایی دانشجویان مستعد وتمرینات این رشته آغاز و با یک برنامه ریزی منظم وتمرینات فشرده وبا درایت  ودانش مربیان این تیم، دانشجویان پسر دانشگاه در اولین سال حضور در این مسابقات فراتراز حد انتظار همه کارشناسان ورزش در منطقه ظاهر شد و تنها با یک شکست با اختلاف یک گل به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

حلاج باشی در ادامه عنوان داشت: این مسابقات با حضور تیم های دانشگاه های کاشان ، اصفهان ، صنعتی اصفهان ویزد از تاریخ 12 لغایت 18 بهمن ماه بصورت دوره ای وبه میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شد. که به ترتیب دانشگاه اصفهان، دانشگاه کاشان، دانشگاه صنعتی اصفهان ودانشگاه یزد به مقام های اول تا چهارم دست یافتند.

اعضای تیم دانشگاه کاشان را  در این مسباقات آقایان امیر حسین پیرخلیلی ، محمد بهارلویی، مجتبی محمدی، محمد سورانی، عارف صدری، علیرضا خادم، محمدرضا حنطه، سجاد خندان، محمد سلمانیان، سجاد مزدک، علی دلاوریان، علی وهابی ، علی نامداری و سید ابوالفضل سیدی  و به مربیگری آقای مسعود رحمتی وسرپرستی آقای سعید یوسفی تشکیل می دادند.


( ۷ )

نظر شما :