دیدار با جانبازان دوران دفاع مقدس

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۰۹۸۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۷۷

به مناسبت ایام الله دهه فجر و همزمان با روز 22 بهمن، معاون، مدیر و کارشناسان فرهنگی دانشگاه کاشان به منظور بزرگداشت یاد و خاطر ایثارگران عرصه دفاع مقدس با حضور در آسایشگاه خاتم الانبیا با جانبازان سر افراز هشت سال جنگ تحمیلی دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ زاده  در این دیدارضمن تبریک یوم الله دهه فجر ، از جانبازان به عنوان سرمایه هایی یاد کرد که جان بر کف نهاده و برای دفاع از ناموس ملت از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند و در حسرت شهادت بی تابی کرده و می کنند.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از ایثارگران را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی برشمرد و عنوان کرد: جانبازی مدال ارزشمندی است که خداوند این نعمت گرانبها را نصیب بندگان پاک و بی آلایش خود می کند.

شیخ زاده  در ادامه خطاب به جانبازان حاضر در آسایشگاه ثارالله ابراز داشت: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون جانفشانی های دریادلانی چون  شما و سردار سلیمانی هایی ست که تفسیر گر واقعی معنای ایثارند .

گفتنی است در این دیدار که با حضور معاون فرهنگی و مدیر ارتباطات فرهنگی و جمعی از کارشناسان دانشگاه برگزار شد، با اهدای گل از عزیزان جانباز تقدیر به عمل آمد. 

 


( ۵ )

نظر شما :

محمدی ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۱
جانبازان افتخار ملت ایران هستند، برای خدا و در راه خدا، برای ناموس و کشور قدم برداشتن که بالاترین و خالص ترین نوع عبادت است
پاسخ مدیر سایت ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۴