دانشجو در دوره آموزش مجازی دانشگاه کاشان شرکت کردند

۲۶ مرداد ۱۳۸۹ | ۱۵:۰۱ کد : ۱۰۹۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۶۷

مدیر مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه کاشان گفت: در ترم تابستانی آموزش مجازی این دانشگاه 269 دانشجو از سراسر کشور شرکت کردند.

مهندس مجید نعمتی، با اشاره به اینکه شرکت تمام دانشجویان دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت علوم اعم از دولتی، پیام نور و آزاد و غیرانتفاعی سراسر کشور در این دوره مجازی بود، افزود: در این دوره آموزشی برای دانشجویان 24 عنوان درسی ارائه شد.

وی اظهار داشت: این دوره آموزشی برای دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت ترم تابستانی از 20تیرماه تا اول شهریورماه به مدت شش هفته ادامه دارد.

مهندس نعمتی افزود: ثبت‌نام برای شرکت در این دوره به صورت اینترنتی انجام شد و دانشجویان در طول برگزاری دوره، می‌بایست طبق برنامه زمانبندی شده به صورت آن‌لاین در سامانه آموزش مجازی دروس با اساتید خود تبادل نظر داشته باشند.

به گفته وی، در پایان ترم و قبل از برگزاری امتحانات دانشجویان می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های رفع اشکال حضوری به دانشگاه کاشان مراجعه کنند.

مدیر مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه کاشان با اشاره به برگزاری این دوره مجازی از سال گذشته تاکنون افزود: در سال گذشته 68 دانشجو در این دوره شرکت کردند که امسال با توجه به تنوع دروس تعداد بیشتری از دانشجویان شرکت کردند.

تنوع دروس ارائه شده، تعداد شرکت‌کنندگان و انجام کلیه مراحل کار (به غیر از امتحان) به صورت اینترنتی، از جمله ویژگی‌های ترم تابستانی مجازی دانشگاه کاشان بوده است.

مهندس نعمتی، شاخة مهندسی، دروس علوم پایه و دروس عمومی را به ترتیب شامل بیشترین شرکت‌کنندگان در این طرح مجازی ذکر کرد و اظهار داشت: امتحانات پایان ترم دانشجویان به صورت حضوری از دوم تا هفتم شهریورماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

 

 

 

 


نظر شما :