تبریک ویژه به یکی از همکاران به مناسبت روز زن

۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۶ کد : ۱۰۹۷۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۳۵

سپیده دم دوم تیرماه 1376 زهره 14ساله به همراه مادر، مادربزرگ، دوخواهر و یک برادر که هر سه کوچکتر از او بودند و پسرعمو و پسرخاله اش به قصد زیارتِ حضرت معصومه (س) کاشان را به مقصد قم ترک می‌کنند. هنوز چندماه به افتتاح اتوبان قم - کاشان مانده و ناگریز آمد و شد وسایل نقلیه از جاده قدیم انجام می شود. ساعات اولیه صبح است و بیشتر سرنشینان پیکان و از جمله زهره در خوابند. حوالی آبشیرین، پیکان با اتوبوسی که از لاین روبرو منحرف شده تصادف می‌کند. در این حادثه سنگین و دلخراش 7 نفر از 8 سرنشین پیکان جان می بازند و زهره تنها کسی است که به تقدیر الهی از این حادثه جان به در می‌برد. اما به رغم این تراژدی سخت که به فاصله یکسال از مرگ پدرش رخ می‌دهد، با تسلیم در برابر مشیت الهی، چون ققنوسی دوباره بلند می‌شود، مقاوم و استوار راه زندگی را ادامه می دهد تا اینکه در سال 1390 در دانشگاه کاشان مشغول به کار می شود.

زهره شعار از همکاران حوزه حسابداری دانشگاه کاشان، یکی از قریب 160 بانوی شاغل در دانشگاه است که با مسئولیت‌پذیری، رسالت‌های دانشگاهی را به شایستگی انجام می دهد.

برای ایشان و تمامی همکاران عزیزی که مادر خود را از دست داده اند آرزوی صبوری و پاداش الهی داریم و شادی روح عزیزان مرحومشان را از درگاه ایزد متعال خواهانیم.

حضور رئیس و معاونان پژوهشی و فرهنگی دانشگاه بر مزار جانباختگان این تصادف در مزار فیض کاشان


( ۵ )

نظر شما :