جشنواره نماز در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

۲۳ تیر ۱۳۸۹ | ۱۷:۲۳ کد : ۱۰۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۷۲

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، از برگزاری جشنواره نماز در این دانشگاه خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس خادمیان گفت: این جشنواره در سطح دانشگاه‌های منطقه کاشان برگزار می‌شود و زمان برگزاری این جشنواره 14آذرماه سال جاری است و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار و مقالات خود را تا 14 آبان‌ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی، ارائه مقالات و آثار هنری را دو بخش‌ این جشنواره ذکر کرد و اظهار داشت: آزادی از بندگی و بندگی آزادی، رابطة شریعت و طریقت در نماز، تأثیر نماز در تثبیت حالات انسانی و عرفانی، نقش تربیتی خانواده در توسعه فرهنگ نماز، پیامد سهل‌انگاری و ترک نماز در خانواده، نقش نماز و پیامد بی‌نمازی در جامعه و نقش اساتید در رونق نماز جماعت عناوین مقالات این جشنواره است.

به گفته وی، در بخش هنری هم علاقمندان می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های عکس، شعر، تئاتر، نقاشی، خوشنویسی، گرافیک، اهمیت معماری مسجد یا نمازخانه دانشگاه، نمایشنامه نویسی و خاطره‌نویسی، نماهنگ، فیلم کوتاه و وبلاگ‌نویسی با موضوع نماز، به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان ارسال کنند.

حجت‌الاسلام خادمیان، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس الکترونیکی nahad.kashanu.ac.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :