پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹ از سایر دانشگاه‌ها

۰۹ مرداد ۱۳۸۹ | ۰۹:۵۹ کد : ۱۰۹۳ اخبار دانشگاه اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۹۱۲

بدینوسیله به اطلاع می­رساند دانشگاه کاشان درنظر دارد براساس «آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره­های تحصیلی بالاتر» مصوب جلسه مورخ 31/2/86 شورای هدایت استعدادهای درخشان، جهت نیمسال اول سال تحصیلی 90-89 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نماید.

شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد:

دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که حائز یکی از شرایط زیر هستند، می­توانند جهت استفاده از مزایای این آئین­نامه اقدام نمایند.

الف) دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل جزو ده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی (مجموع ظرفیتهای دوره روزانه و نوبت دوم) باشند و حداقل معدل فارغ التحصیلی آنان 16 باشد.

ب) دانشجویان رتبه اول دوره کارشناسی ناپیوسته در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی دانشگاه محل تحصیل که ظرف مدت چهار نیمسال دانش آموخته شوند و دارای میانگین کل حداقل هفده باشند.

- افراد مشمول هر یک از شرایط ذکر شده صرفاً می­توانند برای سال و دوره تحصیلی بلافاصله بعدی خود از تسهیلات مربوط بهره­مند شوند.

- پذیرش دانشجویان ممتاز مشمول این آیین نامه، در دوره­های تحصیلی بالاتر بصورت رایگان می­باشد.

- داوطلبان حائز شرایط باید حداکثر تا تاریخ 10/6/89 فرم تقاضای ثبت­نام را تکمیل نموده و مدارک مربوطه را به آدرس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه کاشان پست سفارشی یا پیشتاز نمایند تا پس از بررسی افراد حائز شرایط برای مصاحبه علمی به دانشکده­های مربوطه معرفی گردند.

- به مدارک  ناقص و یا دریافت شده بعد از تاریخ­های مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک موردنیاز جهت ثبت­نام:

- ریز نمرات دوره کارشناسی

- فرم تقاضای تکمیل شده (برای دریافت فرم اینجا را کلیک کنید)

- کلیه سوابق پژوهشی و مستندات آن

جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن­های 5912284-0361 و 5912287-0361 تماس حاصل فرمائید.

آدرس: کاشان- بلوار قطب راوندی- دانشگاه کاشان - حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی- دفتر استعدادهای درخشان

 

 

 

 


نظر شما :