رقابت ۵۶۱۸ داوطلب کاشانی در آزمون سراسری امسال

۰۲ تیر ۱۳۸۹ | ۱۷:۵۸ کد : ۱۰۷۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۲۹

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی دانشگاه کاشان از شرکت پنج‌هزار و 618 نفر در آزمون کنکور سراسری سال تحصیلی امسال در شهرستان کاشان خبر داد.

دکتر امیرحسین رسول‌نیا افزود: سه‌هزار و 347 نفر از این تعداد از خواهران و دو هزار و 271 نفر از شرکت‌کنندگان از برادران هستند.

وی، با اشاره به افزایش حدود 400 نفری داوطلبان آزمون امسال در مقایسه با سال گذشته اظهار داشت: شرکت‌کنندگان همزمان با سراسر کشور در 5 رشته تحصیلی در روزهای پنجشنبه تا جمعه به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، در آزمون گروه ریاضی فنی یک هزار و 263نفر، گروه هنر 251 نفر، تجربی 1732 نفر، زبان خارجه 700 نفر و گروه علوم انسانی یک هزار و 672 نفر از این شهرستان شرکت کرده‌اند.

دکتر رسول‌نیا در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری افزود: داوطلبان می‌توانند از شنبه پنجم تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش پرینت کارت خود را دریافت و در صورت مغایرت از تاریخ هفتم تیرماه برای رفع نقص به این دانشگاه مراجعه کنند.

شایان ذکر است گروه ریاضی و فنی صبح پنج‌شنبه 10 تیر، گروه هنر بعد از ظهر پنج‌شنبه 10 تیر، گروه علوم تجربی صبح جمعه 11 تیر، گروه زبان خارجی بعد از ظهر جمعه 11 تیر و گروه علوم انسانی شنبه 12 تیرماه به رقابت در این آزمون خواهند پرداخت.

 

 

 

 

 


نظر شما :