بسیج اساتید دانشگاه کاشان ۴۰ عضو فعال دارد

۰۲ تیر ۱۳۸۹ | ۱۷:۵۶ کد : ۱۰۷۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۸۵

مسئول بسیج اساتید و مدیر گروه دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کاشان گفت: 40 نفر از استادان این دانشگاه عضو فعال بسیج اساتید هستند.

دکتر جواد صفایی قمی به مناسبت 31 خردادماه سالروز شهادت استاد شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید افزود: سه نفر از استادان این دانشگاه در سال گذشته به عنوان اساتید نمونه بسیجی استان اصفهان برگزیده شدند.

وی، تکمیل کادر شورای بسیج دانشگاه، تکمیل اعضای شورای بسیج اساتید، تشکیل، کمیته فرهنگی، شرکت 7 نفر از اساتید در طرح سراسری بصیرت، اعزام 10 نفر از اساتید بسیجی به همراه خانواده‌هایشان به اردوی راهیان نور، اهدای لوح فشرده مذهبی قرآنی به مناسبت روز معلم، طراحی و توزیع بروشور قدس در بین مردم در روز قدس را از جمله فعالیت‌های سال گذشته بسیج اساتید این دانشگاه ذکر کرد.

به گفته وی، صدور بیانیه با موضوعات مختلف از جمله حرمت‌شکنی روز عاشورا، حمایت از بیانات مقام معظم رهبری، محکومیت به ساخت مقدس امام خمینی(ره) و ولایت فقیه و تهدید اتمی اوباما، از دیگر برنامه‌های بسیج اساتید بوده است.

دکتر صفایی اظهار داشت: برای سال جاری 11 برنامه علمی، آموزشی و پژوهشی در نظر گرفته شده است.

وی، ارائه خدمات علمی، آموزشی به 300 دانشجوی بسیجی، ارائه خدمات علمی و پژوهشی و مشاوره به نهادهای اجرایی استان، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و برگزاری مناظره‌های علمی در دانشگاه با اولویت علوم انسانی، برگزاری مراسم و مناسبت‌ها بر اساس تقویم سالیانه را از جمله برنامه‌های سال جاری بسیج اساتید این دانشگاه ذکر کرد.

به گفته وی، این بسیج همچنین برنامه‌های بازدید علمی نخبگان از مراکز علمی و صنعتی، تقویت و توسعه هسته‌ها و پایگاه‌های علمی به منظور انسجام بسیجیان، جذب اساتید در راستای جذب بسیج ده‌ها میلیونی، اردوهای تربیتی و معرفتی، برگزاری نشست‌های روشنگری و همایش‌های توجیه سیاسی، روزآمد کردن آمار و برقراری ارتباط کتبی را برای کل اساتید برای سال جاری پیش‌بینی کرده است.

 

 

 

 


نظر شما :