معاون حقوقی رئیس جمهور: دانشگاه کاشان جزو دانشگاه‌های موفق و پویای کشور است

۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۹:۵۰ کد : ۱۰۶۶۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۷۱
معاون حقوقی رئیس جمهور: دانشگاه کاشان جزو دانشگاه‌های موفق و پویای کشور است

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دانشگاه کاشان جزو دانشگاه‌های پویا و موفق کشور است.

دکتر لعیا جنیدی در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش دانشگاه کاشان ، حضور خود دردانشگاه موفق کاشان را مایه افتخار دانست و افزود: دانشگاه ها منبع دانش و پارسایی هستند و حضور در دانشگاه همواره برای مسئولان روحیه‌بخش است.

وی کسب رتبه های برتر دانشگاه کاشان در نظام های بین المللی، ملی و منطقه ای و کسب رتبه نخست این دانشگاه در نظام بین المللی تایمز و موفقیت هفت پژوهشگر این دانشگاه در جمع یک درصد برتر پژوهشگران جهان را نشان از پویایی و تلاش استادان و مسئولان این دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: این دانشگاه در مجموع  موفق عمل کرده است و در موضوعات پژوهش و تحقیقات نیز در منطقه، ملی و جهان رتبه‌‌های خوبی را بدست آورده که مایه افتخار کشور است.

دکتر جنیدی عنوان کرد: کشور در مجموع از نظر پژوهش به همت دانشگاه‌ها،  استادان و دانشجویان و نسل جوانی که باید آینده کشور را بسازند، پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

وی تلاش و همت مردم  به خصوص جوانان برای توسعه کشور در تمامی ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و آموزشی را ستودنی دانست و افزود: برنامه های هیچ کشوری پیش نمی رود مگر اینکه مردم در عرصه های مختلف همت و مشارکت کنند و کشور را از دست اندازی ها نجات دهند.

معاون حقوقی رئیس جمهور کاشان را شهری زیبا با هویت و همراه با تاریخ و تمدن کهن دانست و با تجلیل از مردمان سخت‌کوش و مقاوم این خطه، اظهار داشت: باید از افراد مسئول و خیرانی که در این شرایط که سهم مهمی در حفظ صنعت و پیشبرد دانش و پژوهش داشته‌اند، قدردانی کرد.

دکتر جنیدی دانشجویان را آینده سازان و مدیران آینده  کشور دانست و خاطر نشان کرد: دانشجویان و نسل جوان علیرغم تمامی تنگناها و شرایط سختی که در کشور وجود دارد، با اراده‌ای مستحکم آستین همت را بالا زده و در مسیر رشد و توسعه کشور، تلاش کنند.

وی  پیوند طرحهای پژوهشی بین دانشگاه‌ها با صنعت و تجاری سازی طرحها در سطح دانشگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید همه دست به دست هم داده و در مسیر توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور پژوهش در حوزه علوم انسانی را لازم دانست و افزود: از آنجا حوزه علوم انسانی تمامی ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، انسانی و مدیریتی  جامعه را در بر دارد باید توجه ویژه ای به این حوزه شود.

معاون حقوقی رئیس جمهور دانشگاه های فناورانه و جامعه محور را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: دانشگاه ها باید اهتمام ویژه ای داشته باشند و با پژوهش های کاربردی در حوزه علوم انسانی بتوانند نیازها و مشکلات مردم و جامعه را جامعه عمل بپوشانند.

دکتر جنیدی تأکید کرد: معاونت حقوقی ریاست جمهوری در تمامی حوزه‌های خود از جمله امور حقوقی، امور پژوهشی و سایر بخش‌ها آمادگی دارد در راستای رفع مشکلات و کمک به بهبود شرایط در شهرستان کاشان کمک‌های لازم را ارایه کند.

در این مراسم با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور از اساتید و دانشجویان نمونه پژوهشی و آموزشی دانشگاه کاشان به مناسبت هفته پژوهش تقدیر شد.

               


( ۲ )

نظر شما :