ثبت نام بیست و سومین دوره سفرهای مشهد مقدس ویژه مزدوجین دانشجوآغاز شد.

۰۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۹ کد : ۱۰۵۸۰ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۶۵۱

ثبت نام بیست و سومین دوره سفرهای مشهد مقدس ویژه مزدوجین دانشجوآغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه شرایط ثبت نام و حضور در این سفر مقدس را به شرح ذیل اعلام کرد:

ثبت‌نام صرفا به صورت الکترونیکی بوده و از طریق سامانه www.ezdevaj.nahad.ir امکان‌پذیر است. همچنین ملاک ثبت‌نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی، دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در زمان عقد می‌باشد. در مواردی که هر دو زوج دانشجو باشند، لازم است فقط یکی از آن‌ها به عنوان داوطلب اصلی در سامانه ثبت‏نام نمایند. دانشجویان پس از ثبت‌نام اولیه در سامانه www.ezdevaj.nahad.ir بایستی دوره آموزشی مجازی را گذرانده و پس از شرکت در آزمون مربوط به آن نسبت به ثبت‌نام تکمیلی اقدام نمایند.

وی افزود دانشجویان پس از تکمیل ثبت‌نام، بایستی با در دست داشتن مدارک هویتی، جهت تائید ثبت‌نام و قطعی نمودن آن به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

دانشجویان کاشانی می‏بایست حداکثر تا یک هفته پس از ثبت‌نام تکمیلی در سامانه، نسبت به تأیید مدارک به دفتر نهاد رهبری دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه نمایند.لازم به ذکر است در صورت عدم وجود دفتر نهاد رهبری در دانشگاه محل تحصیل دانشجویان، می‌بایست به دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان و یا رابط فرهنگی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان مراجعه نموده و نسبت به تأیید مدارک خود اقدام نمایند.

اصل عقدنامه، اصل شناسنامه زوجین، اصل کارت ملی زوجین و اصل کارت دانشجویی جهت تایید ثبت نام لازم است.

ویرایش اطلاعات ثبت‌نام فقط توسط داوطلب اصلی و صرفاً قبل از تائید مدارک و قطعی نمودن ثبت‌نام در سامانه میسر می‌باشد و مسئولیت هرگونه مغایرت پس از این زمان به عهده زوجین دانشجو خواهد.

دانشجویان پس از قطعی نمودن ثبت‌نام، بایستی بر اساس تاریخ‌های مندرج در سامانه، نسبت به انتخاب کاروان جهت تشرف به مشهد مقدس اقدام نمایند.

تنها زوجینی که حداقل یک نفر از آن‌ها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد در فاصله زمانی ۱ فروردین 97 تا 30 آذر سال 98داشته باشند، مجوز ثبت‌نام در سامانه دارند.

ستاد ازدواج دانشجویی کشور تنها هزینه‌های اسکان، پذیرایی و برنامه‌های فرهنگی آموزشی را بر عهده دارد و کلیه هزینه‌های ایاب و ذهاب به عهده دانشجویان می‌باشد.


( ۲ )

نظر شما :