با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از خیرین آموزش عالی دانشگاه کاشان تجلیل شد

۰۸ خرداد ۱۳۸۹ | ۰۹:۳۳ کد : ۱۰۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۸۳

به مناسبت هفته خوابگاه‌ها با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از سه نفر از خیرین دانشگاه کاشان «حاج مجید راهب، احمد امامی کاشانی و دکتر سیدعلی‌اکبر آرزه‌گر» تجلیل شد.

این مراسم که روز سه‌شنبه چهارم خردادماه در دانشگاه شهید بهشتی تهران از سوی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد؛ دکتر سیدعلی‌اکبر آرزه‌گر از خیرین دانشگاه کاشان، خواستار تشکیل مجمع خیرین آموزش عالی و عضویت یکی از خیرین در هیأت امنای دانشگاه‌های کشور شد.

حاج مجید راهب یکی دیگر از خیرین دانشگاه نیز خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دیگر حاضران در جلسه پیرامون نحوه مشارکت خیرین و دولت برای سرمایه‌گذاری در آموزش‌عالی سخنرانی کرد.

شایان ذکر است با کمک حاج احمد امامی کاشانی یک بلوک خوابگاه با زیربنای یک هزار و 200 مترمربع در پردیس مرکزی دانشگاه و از سوی حاج مجید راهب خوابگاهی با زیربنای یک هزار و 300 متر مربع در دوطبقه در پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه در قمصر دست ساخت است. دکتر علی‌‌اکبر آرزه‌گر هم خیر دیگر دانشگاه کاشان سالن ورزشی «مهر» موقوفه مرحومه نسرین سادات آرزه‌گر را با زیربنای 500مترمربع در این دانشگاه احداث کرده است.

 

 

 

 


نظر شما :