اجرای بیش از ۸۵۰ عنوان فعالیت فرهنگی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در دانشگاه کاشان

۲۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۸ کد : ۱۰۴۱۸ اخبار دانشگاه دانشگاه کاشان در رسانه ها
تعداد بازدید:۱۶۴۳

اولین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه کاشان در سال تحصیلی جدید با حضور اعضا  با موضوع ارزیابی فعالیتهای فرهنگی در سال تحصیلی 97-98 تشکیل شد.

رییس دانشگاه کاشان در این نشست توجه به مساله نشاط در بین دانشجویان را در محیط دانشگاه مورد تاکید قرار داد و خواستار طرح آن در جلسات آتی شورای فرهنگی شد.

دکتر عباس زراعت با بیان اینکه نباید از مساله انتخابات غفلت نمود خواستار توجه تشکلهای دانشجویی به مساله انتخابات پیش رو گردید.

وی بررسی آماری فعالیتها و توجه و ارزیابی کیفی برنامه ها را ضروری و رمز تاثیرگذاری فعالیتهای فرهنگی را مشارکت دانشگاهیان و نیز دانشجویی بودن آن دانست و از تلاشها و زحمات مدیر محترم فرهنگی حجت الاسلام شیخ زاده و کارشناسان فرهنگی در ارتقای خدمات فرهنگی تقدیر و تشکر نمود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان هم در این نشست  ضمن گزارشی از برگزاری اولین اردوی زیارتی اربعین دانشگاه کاشان، از همه دست اندرکاران به خصوص دانشجویان شرکت کننده در این مراسم معنوی تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام روحانی رمز بقای پیام اربعین را اخلاص و ظلم ستیزی عنوان کرد و افزود: شور و شوق مردم به مراسم اربعین نشات گرفته از عشق و علاقه به پیامهای عاشورایی از جمله آزادگی است.

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان در  این جلسه گزارشی از فعالیت های فرهنگی این دانشگاه در سال های تحصیلی 97-96 و 98-97 ارائه کرد.

دکتر حسین ستار به اجرای 853 عنوان فعالیت فرهنگی در سال تحصیلی 98-97 اشاره کرد و افزود: 39% فعالیت ها مربوط به  انجمن های علمی، 6% مدیریت ارتباطات فرهنگی، 2% ستادی، 24% کانون های فرهنگی و هنری، 15% کارشناسان خوابگاه های دانشجویی و 14% تشکل ها می باشد. رشد فعالیتهای انجمنهای علمی و نیز تشکلهای سیاسی در سال گذشته نسبت به سالهای قبل چشمگیر و مشهود بود.

وی ایجاد سامانه ارزیابی و ایجاد امکان نظرخواهی از دانشجویان، لزوم رصد دقیق فعالیتها از حیث تنوع و پاسخگویی به مسایل و معضلات فرهنگی دانشگاه، لزوم برنامه ریزی فرهنگی برای کلیه دانشگاهیان اعم از دانشجویان کارکنان و اساتید و تقویت خلاقیت در فعالیتهای فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت:  تشکیل کمیته های تخصصی در کنار شورای فرهنگی دانشگاه، بررسی امکان تشکیل تشکلات فرهنگی در دانشکده ها و ایجاد نشاط آموزشی در دانشگاه باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه همچنین آقای جواد پور پیرعلی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی معرفی گردید و از زحمات آقای پژمان علمدار مسئول سابق بسیج دانشجویی قدردانی شد.

لینک انعکاس خبر:

سایت وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان فعالیت های فرهنگی


( ۱ )

نظر شما :