تودیع و معارفه مدیرآموزشی و رئیس پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان

۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ | ۱۱:۰۵ کد : ۱۰۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۵۷

 

 

طی مراسمی مدیر جدید آموزشی و رئیس پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان معرفی و از زحمات مدیران قبلی این حوزه‌ها قدردانی شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم، با قدردانی از تلاش‌های دکتر حسن بخشنده مدیر قبلی آموزشی این دانشگاه گفت: ساماندهی و نظم‌بخشی به امور، شروع استقلال بخشی به دانشکده‌ها، ارتقاء سیستم آموزشی و ارتباط با دانشکده‌ها از فعالیت‌های مثبت حوزه آموزشی در این چند سال فعالیت ایشان بوده است.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد ابراز امیدواری کرد تا دکتر علی نجفی‌ایوکی مدیر جدید این حوزه هم با ابتکار و خلاقیت‌های جدید و نظم‌بخشی و کیفیت‌دهی به امور با همت مضاعف و کار مضاعف این حوزه را ارتقاء دهند.

 

 

وی، با قدردانی از دکتر مجید سبزپوشانی مدیر قبلی پژوهشکده انرژی گفت: از زمان تأسیس این پژوهشکده از سال 86 تاکنون فعالیت‌های مثبتی در این حوزه با تلاش رئیس و مجموعه کارکنان پژوهشکده حاصل شده است.

دکتر ساداتی‌نژاد، پروژه ارتباط با صنعت CCHP را از مهم‌ترین فعالیت‌های این پژوهشکده ذکر کرد و افزود: با اجرای این پروژه مصرف انرژی برق تا حدود زیادی کاهش یافته است.

وی، اخذ مجوز علمی پژوهشی مجله انرژی را از دیگر فعالیت‌های این حوزه برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا مدیریت جدید با آماده‌سازی پروژه‌های شتاب‌دار فعالیت‌های انرژی این پژوهشکده را ارتقاء بخشد.

رئیس دانشگاه کاشان، ارتباط خوب با وزارت نفت، ارتباط پژوهشکده با صنایع خودروسازی، ارتباط با سایت نطنز را از اهداف و قابلیت‌های مهم پژوهشکده انرژی دانست و گفت: باید این اهداف را به سرمنزل مقصود رساند تا شاهد توسعه مباحث مربوط به انرژی در سطح کشور باشیم.

در این مراسم دکتر علی نجفی‌ایوکی مدیر جدید آموزشی و دکتر قنبرعلی شیخ‌زاده رئیس جدید پژوهشکده انرژی برنامه‌های آتی خود را ارائه کردند.

 

 

در این مراسم به عنوان مدر جدید آموزشی معرفی و دکتر قنبرعلی شیخ‌زاده به عنوان رئیس جدید پژوهشکده انرژی معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :