شروع ثبت نام نیمسال تابستان دانشگاه کاشان

۰۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۶ کد : ۱۰۰۲۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۳۶۴

ثبت نام اینترنتی نیمسال تابستان آغاز گردید. دکتر داریوش دیدبان رییس دانشکده آموزشهای الکترونیکی و آزاد دانشگاه با اعلام این خبر افزود بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه ثبت نام و انتخاب واحد اینترنتی نیمسال تابستان تا تاریخ 14 تیرماه ادامه خواهد یافت و آغاز کلاسها از تاریخ 15 تیرماه می باشد. وی افزود کلیه دروس عمومی و معارف اسلامی بصورت حضوری در محل دانشکده (ساختمان پژوهشکده نانو) در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار خواهد گردید و سایر دروس پایه اعم از ریاضی 1 و 2، فیزیک 1 و 2، ریاضی مهندسی و آمار و احتمال مهندسی و محاسبات عددی و برنامه سازی کامپیوتر و برخی دروس تخصصی سایر رشته ها در مقطع کارشناسی بصورت مجازی در ساعت های تعیین شده برگزار خواهد گردید و دانشجویان ثبت نامی  با دریافت شناسه کاربری سیستم LMS بصورت آنلاین و تعاملی در کلاسهای فوق شرکت خواهند نمود. همچنین امتحانات کلیه دروس بصورت حضوری در بازه اعلام شده در تقویم آموزشی برگزار خواهد شد.

رییس دانشکده اضافه نمود 800 نفر دانشجو در نیمسال تابستان قبل ثبت نام نمودند که حدود 550 نفر از دانشجویان دانشگاه کاشان و حدود 250 نفر از سایر دانشگاهها بصورت مهمان، واحدهای درسی را اخذ نمودند. براساس آیین نامه آموزشی، هر دانشجو می تواند تا سقف 6 واحد درسی در نیمسال تابستان اخذ نماید و بعلت فشردگی و کوتاه بودن مدت نیمسال تابستان، کلاسها در تعداد ساعات هفتگی بیش از واحد آموزشی مربوطه ارایه می گردند.

کلیه دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت دانشکده آموزشهای الکترونیکی و آزاد به آدرس https://www.oeec.kashanu.ac.ir بخش نیمسال تابستان مراجعه و اطلاعات مربوط به شهریه ثابت و متغیر، دروس ارایه شده و تقویم آموزشی را مشاهده نمایند. همچنین در صورت داشتن هر گونه ابهام یا سوال می توانند با شماره تلفن های آموزش دانشکده شامل 55913255-031 و 55913254-031 تماس حاصل نمایند.

رئیس دانشکده آموزشهای الکترونیکی و آزاد


( ۳۳ )

نظر شما :

حسین ۰۵ تیر ۱۳۹۸ | ۰۳:۱۴
با سلام گویا مشکلی وجود داره ، چون نمیشه وارد لینکی که گذاشید شد لطفا بررسی کنید با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۱

باسلام و تشکر. مشکل سروری بود که مرتفع گردید