شرکت یک هزار و ۱۰ داوطلب در آزمون نیمه متمرکز دکترای سال ۹۸ دانشگاه کاشان

۰۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۱ کد : ۹۶۱۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۰۴
شرکت یک هزار و ۱۰ داوطلب در آزمون نیمه متمرکز دکترای سال ۹۸ دانشگاه کاشان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری دوره دکترا گفت: یک هزار و10 داوطلب در آزمون نیمه متمرکز دکترای سال 98 در این دانشگاه شرکت کردند.

دکتر شیخ زاده اظهار داشت: در این آزمون 413 داوطلب آقا و 597 داوطلب خانم در 92 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان، با اشاره به برگزاری ششمین دوره آزمون دکترا در این دانشگاه افزود: دانشگاه کاشان به عنوان یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون ورودی دکترا سال 93 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تعیین گردید.

این آزمون برای پذیرش در تمام دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور روز جمعه سوم اسفندماه 98 در دانشگاه کاشان برگزار شد.

لازم به ذکر است با احتساب ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد حدود 23 هزار نفر در آزمون دکتری سال 98 پذیرفته می‌شوند و نتایج اولیه این آزمون هفته آخر فروردین سال آینده به‌صورت کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر و از اوایل اردیبهشت انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

50 نمره پذیرش داوطلبان در اختیار دانشگاه‌ها است که پس از اعلام نتایج اولیه، داوطلبان برای مصاحبه به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند و نتایج نهایی آزمون دکتری 98 هفته آخر شهریور سال آینده منتشر می‌شود.

سازمان سنجش آموزش کشور نیز در پیامی از نماینده تام الاختیار سازمان سنجش این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام افزوده شده است: بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر ریاست، مدیران و کارکنان سازمان سنجش از جنابعالی و همکارانتان،برای برگزاری مطلوب آزمون دکترا سال 1398 اعلام می گردد.

 

کلید واژه ها: آزمون دکترا سازمان سنجش آزمون سراسری دکترا دانشگاه کاشان تحصیلات تکمیلی


( ۳ )

نظر شما :