چهارمین کنفرانس بین‌المللی "بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها " در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۹ کد : ۸۷۳۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۷۶۴

چهارمین کنفرانس بین‌المللی "بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها"، در هفته‌ی اول اسفندماه 1397 در دانشگاه کاشان با همکاری دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان افزود: بازی‌های رایانه‌ای یکی از زمینه‌های نوین حوزه‌ی فناوری اطلاعات است که جایگاه ممتازی از دیدگاه کارآفرینی و خلق ثروت دارد و پژوهش در این حوزه نیز در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

دکتر مجید منعم‌زاده خاطر نشان کرد: برگزاری سه دوره از این کنفرانس در دانشگاه اصفهان و پذیرش بیش از 300 مقاله در زمینه‌های مختلف بازی‌های رایانه‌ای از جمله حوزه‌های فنی، روانشناسی، جامعه‌شناسی، مدیریت،  فقه، حقوق و ... نشان می‌دهد دانشجویان و پژوهشگران نیز به این حوزه روی آورده‌اند و فراهم آوردن بستری برای عمق بخشیدن به این پژوهش‌ها می‌تواند در رشد این حوزه مؤثر باشد.

وی اظهار داشت: به هدف گسترش پژوهش در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای، دانشگاه کاشان با همکاری دبیرخانه‌ی دائمی کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» در دانشگاه اصفهان، برگزاری چهارمین دوره‌ی این کنفرانس را برعهده گرفته است.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان زمان ارسال مقالات را تا بیست و پنجم آذرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: پژوهشگران می‌توانند نتایج آخرین تحقیقات خود در زمینه‌ی بازی‌های رایانه‌ای را به دبیرخانه‌ی کنفرانس ارسال نمایند.

فراخوان مقالات و سایر اطلاعات تکمیلی در وب‌سایت کنفرانس به آدرسhttp://cgco2019.kashanu.ac.ir  موجود است.


( ۵ )

نظر شما :