کنفرانس بین المللی معماری و ریاضیات، ۲۶ و ۲۷ آذرماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار می گردد

۱۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۲۱ کد : ۷۷۰۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۷۵

دبیر علمی کنفرانس بین المللی معماری و ریاضیات دانشگاه کاشان از برگزاری این کنفرانس طی روزهای 26 و 27 آذرماه در دانشگاه کاشان خبر داد. طی دو روز برگزاری کنفرانس، 33 پژوهشگر داخلی و خارجی، مقالات خود را به صورت شفاهی ارایه خواهند داد و دستاوردهای علمی 22 پژوهشگر نیز در قابل پوستر ارایه خواهد شد. 

دکتر دانائی نیا اظهار داشت، عنوان مقالات سخنرانان کلیدی و مدعو در سامانه کنفرانس بارگذاری شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به بخش سخنرانان کنفرانس از طریق آدرس http://arch-math.kashanu.ac.ir از عنوان و چکیده مقالات، آگاهی یابند. وی از برگزاری کارگاه تاریخ ریاضی و معماری در عصر روز شنبه مورخ 25/9/1396 خبر داد و افزود: این کارگاه با عنوان «نقش معماری و مسایل آن در ریاضیات تمدن ایرانی» توسط آقای دکتر علیرضا اشرفی استاد دانشگاه کاشان ارایه خواهد شد.

مراسم افتتاحیه کنفرانس راس ساعت 8:30 صبح روز یکشنبه مورخ 26/9/1396، با حضور مهمانان داخلی و خارجی، پژوهشگران و مسئولان کشوری و استانی در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.

دبیرخانه کنفرانس از تمامی اساتید و دانشجویان ارجمند در داخل و خارج دانشگاه دعوت می نماید تا با حضور خود در مراسم افتتاحیه، زینت بخش این رویداد بزرگ علمی باشند.


( ۸ )

نظر شما :