برگزاری کارگاه دانش افزایی آشنایی با شرایط همکاری با دانشگاه های آلمان و فناوری روشنایی LED

۰۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۴ کد : ۴۳۰۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۲۲
کارگاه

پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان و با همکاری مرکز تحقیقات و توسعه فناوری شبکه هوشمند کارگاه دانش افزایی با موضوع آشنایی با شرایط همکاری با دانشگاههای آلمان و فناوری روشنایی LED با حضور پرفسور محسنی استاد دانشگاه تهران و Prof. Dr. Ing. Stephan Völker رئیس انستیتو روشنایی فنی دانشگاه صنعتی برلین (TU Berlin) و خانم Heike Schumacher و آقای Ingbert Zimmerman برگزار کرد.

رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در این کارگاه هدف از تولید علم در دانشگاه ها را لازم دانست و گفت: باید از علم در راستای بهبود وضعیت اقتصادی، مهندسی، علوم انسانی و سلامت جامعه استفاده کرد.

دکتر حسین محسنی اظهار داشت: باید در دانشگاه افراد و مهندسانی تربیت کرد تا بتوانند در راستای نیازهای جامعه همت گمارند و مشکلات را برطرف نمایند.

وی ارتباط دانشگاه با صنعت را لازم، لذت بخش و مفید دانست و افزود: باید روحیه ساخت و کارآفرینی را در جوانان تقویت کرد .

استاد دانشگاه تهران از دانشجویان خواست تا از همان ترم های نخست با وسایل ساده خلاقیت و استعدادهای خود را بکار گرفته و در زندگی خود را عادت دهند که چه چیزی را می توانند بسازند و نیازی از جامعه را برآورده نمایند.

دکتر محسنی دانشگاه های آلمان را از دانشگاه های موفق در زمینه ارتباط با صنعت دانست و اظهار داشت: باید سعی شود تا با تبادلات و  استفاده از تجارب علمی دانشگاه های دیگر کشورها بتوان فناوری های نوین را در صنعت بکار برد.

وی خاطر نشان کرد: رشد، توسعه و پیشرفت تنها می تواند در تعامل با دیگر کشورها و استفاده از تجارب و دستاوردهای آن ها امکان پذیر شود.  

 

 رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران  در این نشست علمی توضیحاتی را در خصوص فناوری های نوین  روشنایی ال ای دی ارائه داد.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

نظر شما :