نشست مقدماتی شورای سیاستگذاری دانشجویان غیر ایرانی

۲۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۳ کد : ۲۴۶۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۸۲

دانشجویان بین‌المللی، نماد تکاپوی علمی، پژوهشی و ارتباط‌های بینِ ملل مختلف هستند که در بستر دانش و دانشگاه، زبان، فهم و مسیر مشترکی برای پیشبرد وپیشرفت جامعه بشری را سبب ساز می‌شوند.
دانشگاه کاشان در حال حاضر قریب دو هزار دانشجوی بین الملل دارد که از دو کشور همسایه، عراق و افغانستان هستند. سرزمین‌هایی که به درازای تاریخ، اشتراک‌های تاریخی و فرهنگی با آنها داریم.
تجربه حضور دانشجویان بین‌المللی با این تعداد زیاد، چالش هایی را در زمینه های آموزشی، فرهنگی و رفاهی پیش روی دانشگاه نهاده است که با تدبیر آنها می‌توان هم مدیریت بهتری برای حضور میهمانان داشت و هم کیفیت تحصیلی ایشان را ارتقا داد.
بر این پایه، شورایی با عنوان شورای سیاستگذاری دانشجویان غیر ایرانی در دستور کار دانشگاه کاشان قرار گرفته است تا با برنامه ریزی  و تعریف چهارچوب سیاست‌های کلی، پایش و راهبری هدفمندی بر مباحث مرتبط با این دانشجویان و ارتقای کیفیت آموزش وپژوهش و ایشان صورت گیرد.
 در این شورا که قرار است جلسه‌های هفتگی و منظم تا زمان رسیدن به کیفیت مطلوب‌تر آموزشی و رفع مشکلات جاری داشته باشند، این افراد عضویت خواهند داشت:
رئیس دانشگاه، معاونین آموزشی، اداری مالی و دانشجویی، مدیران آموزشی و تحصیلات تکمیلی، رئیس و مدیر اجرایی پردیس، دو عضو هیئت علمی به عنوان نماینده رئیس ودو رئیس دانشکده به عنوان نماینده رؤسای دانشکده‌ها

کلیدواژه‌ها: دانشگاه دانشجویان آموزشی رئیس بین الملل دانشجویان بین الملل دانشگاه کاشان عراق


( ۱ )

نظر شما :