سرپرست دانشگاه کاشان: کارمندان می توانند ایجاد انگیزه و مهارت افزایی را در بین دانشجویان تقویت کنند

۱۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۷ کد : ۲۴۵۷۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۹۸

سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم، مدیریت دانشگاه را وظیفه کارمندان دانست و گفت: کارمند دانشگاه باید چگونگی ایجاد انگیزه و مهارت افزایی را به دانشجویان فرا دهند و در بین آنها نقویت کنند.

دکتر بهزاد سلطانی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه کاشان، نخستین ماموریت دانشگاه را آموزش عنوان کرد و اظهار داشت: کارمندان بایستی حواسشان باشد که امور خود را در راستای اینکه ماموریت دانشگاه چیست؟ انجام دهند.

سرپرست دانشگاه کاشان یافتن مشکلات و ارائه راه حل برای مشکلات دانشگاه و پژوهش را در بین کارمندان مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: دانشگاهیان دانشگاه بایستی روی پژوهش هایی که منجر به تجاری سازی و بتواند مشکلات مردم را حل کند، کار کنند.

دکتر سلطانی دانشگاه نسل 3 را دانشگاه‌های کارآفرین عنوان کرد  و افزود: مجموعه کارکنان دانشگاه وظیفه دارند تا با ارائه راه‌حل‌هایی، دانشگاه کارآفرین را خلق کنند تا دانشگاه بتواند استقلال مالی پیدا کند تا وابسته به منابع دولتی نباشد.

وی برنامه‌ریزی درآمد مالی دانشگاه به صورت پایدار را مورد تاکید قرار داد و گفت: خروجی دانشگاه را باید به گونه‌ای مدیریت کنیم که سلامت اجتماعی جامعه را در پی داشته باشد.

سرپرست دانشگاه کاشان توانمند‌سازی نیروی انسانی آموزش، داشتن تخصص و جانشین پروری را مهم دانست و افزود: همه کارمندان دانشگاه وظیفه دارند تا کارآفرینی و ایجاد انگیزه و روحیه نشاط و شادابی دانشگاه را مدیریت کنند.

دکتر سلطانی پرهیز از دوگانگی را به کارمندان دانشگاه توصیه کرد و اظهار داشت: به دور از پرداختن به مسایل حاشیه ای همه مجموعه کارکنان  برای توسعه دانشگاه باید تلاش کنند و راه حلی ارائه دهند.

در این مراسم از  76 کارمند نمونه و بازنشسته دانشگاه تجلیل شد.

 

کلیدواژه‌ها: دانشگاه سرپرست دانشگاه دانشگاه کاشان دانشگاه وظیفه کارمندان کاشان سرپرست دانشگاه کاشان وظیفه حل سلطانی


( ۱۶ )

نظر شما :