مصوبات هیجدهمین نشست هیات امنای دانشگاه کاشان جهت اجرا، ابلاغ شد

۰۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۲۳ کد : ۲۴۲۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۰۱

مصوبات هیجدهمین نشست هیات امنای دانشگاه کاشان مورخ ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ برای اجرا توسط وزیر محترم عتف به دانشگاه ابلاغ شد.
خلاصه برخی از این مصوبات به قرار زیر است:
۱-آئین­ نامه جدید استخدامی اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان به تصویب رسید که اشکالات و ابهامات آیین نامه قبلی رفع شده و تسهیل لازم امور هیات علمی پیش بینی شده است.
۲-آئین­ نامه جدید استخدامی اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه کاشان به تصویب رسید که براساس آن ۶۰ پایه تشویقی برای کارکنان پیش بینی شده و موارد قابل توجهی در راستای کمک و تسهیل امور کارمندان دیده شده است.
۳- به منظور تکمیل و تجهیز ۳ عدد سوییت رفاهی دانشگاه در  مشهد مقدس، به دانشگاه کاشان اجازه داده میشود تا سقف دو میلیارد تومان از محل درآمدهای اختصاصی هزینه نماید.
۴- تصویب ماده ۶ شیوه نامه اجرای دروس مهارتی- اشتغال پذیری
که براساس آن واحد تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه برای تدریس دروس مهارتی میتواند با ضریب ۱.۵ محاسبه شود.
۵-اصلاح و افزایش ضریب پایان نامه ارشد از ۰.۷۵ به ۱ به تصویب رسید. لازم بذکر است در سال ۹۶ و در دوره قبل، علیرغم مطالبه و درخواست اساتید، در هیات امنا ضریب پایان نامه‌های ارشد به ۰.۷۵ کاهش پیدا کرده بود که خوشبختانه در این جلسه این ضریب اصلاح شد.
۶- با تغییر نام دانشکده "ریاضی" به  دانشکده" علوم ریاضی" با  تعداد ۳ گروه آموزشی  "گروه ریاضی "، "گروه آمار" و "گروه علوم کامپیوتر" موافقت شد.
۷- با افزایش نرخ حق التدریس اساتید مدعو غیرهیئت علمی موافقت شد.
۸- با توجه به کیفی سازی پذیرش دانشجو در  دوره های کارشناسی، با کاهش حداقل ظرفیت تشکیل کلاس در دروس پایه و دروس اصلی و تخصصی موافقت شد. به این ترتیب تشکیل دروس پایه و اصلی-تخصصی کارشناسی بترتیب با ۱۳ و ۱۰ دانشجو، مشمول ضریب کاهشی نخواهد شد.
۹- آیین­ نامه مأموریت خارجی اعضای هیئت علمی، مدیران  و یاوران علمی به تصویب رسید.

 

کلید واژه ها: علمی هیئت علمی اعضای هیئت علمی علمی دانشگاه دانشگاه هیئت علمی دانشگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه دانشگاه کاشان نامه shy نامه


( ۴ )

نظر شما :