توصیه‌های لازم به داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۰ کد : ۲۳۶۳۲ اخبار دانشگاه اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۴۴

 نماینده تام‌الاختیار دانشگاه در آزمون‌های سازمان سنجش از برگزاری مرحله اول آزمون کنکور سراسری سال 1403 هم‌زمان با بقیه حوزه‌های امتحانی سراسر کشور در دانشگاه کاشان خبر داد.

دکتر مصطفی زاهدی‌فر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه افزود: داوطلبان در سه نوبت صبح و بعداز ظهر پنج شنبه 1403/2/6 و صبح جمعه 1403/2/7 با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی تعداد کل داوطلبان این سه نوبت را  4328 نفر ذکر کرد و اظهار داشت: از این تعداد 2691 نفر زن و 1637 نفر مرد می‌باشند.

  نماینده تام‌الاختیار دانشگاه در آزمون‌های سازمان سنجش جهت دسترسی آسان داوطلبان به حوزه امتحانی و رفاه حال بیشتر آنها مواردی را ذکر نمودند:

 1-همراه داشتن تجهیزات الکترونیکی شامل تلفن همراه، ساعت، دستبند، عینک و انگشتر هوشمند، همچنین ماشین حساب، پیجر و هندزفری، خودکار و پاک‌کن هوشمند، کتاب، جزوه و یادداشت در جلسه آزمون غیرمجاز است و داوطلبان باید از  همراه داشتن این لوازم خودداری کنند.

2-وسایل فلزی مانند گل سر، تل، آینه، ساک، کیف دستی، مواد خوراکی و بطری آب معدنی و مایعات از دیگر مواردی است که داوطلبان نباید به همراه داشته باشند. به داوطلبان خانم تأکید می‌گردد با توجه به تعداد زیاد داوطلب، انتظامات دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحویل گرفتن کیف دستی شما ندارد پس از به همراه داشتن آن هنگام ورود به محل آزمون خودداری بفرمایید .

3-داوطلبان لازم است حتماً پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون را جهت ارائه در مبادی ورودی دانشگاه و حوزه آزمون به همراه داشته باشند. 

4-همراه داشتن اصل کارت ملی یا شناسنامه، دو عدد مداد سیاه نرم پررنگ، پاک کن و تراش معمولی در جلسه آزمون ضروریست.

5-دانشگاه جهت رفاه حال داوطلبان ، و خانواده آنها امکان پارک خودرو در پارکینگ‌های دانشگاه را فراهم نموده است.

7- با توجه به تعداد بالای داوطلبان، بهترین زمان خروج از منزل برای دسترسی به حوزه امتحانی ساعت 6:30  برای آزمون نوبت صبح و ساعت 13 برای آزمون نوبت بعدازظهر می‌باشد. 

8-محل ورود داوطلبین برای هر سه نوبت از درب شماره 4 (خیابان مهارت جنب دانشگاه -ورزشگاه رفاه) می باشد.

9-باجه رفع نقص روز چهارشنبه 1403/2/5 جهت رسیدگی به اشکالات احتمالی کارت داوطلبان در دانشگاه جنب در شماره 3 از ساعت 8:30 الی 17 فعال می باشد.

در پایان برای همه جوانان عزیز سرزمین پهناور ایران آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

کلید واژه ها: داوطلبان آزمون جلسه آزمون دانشگاه همراه نوبت سه نوبت


( ۴ )

نظر شما :