دهه مبارک فجر نقطه‌ عطف در روند مبارزات ملت عدالت طلب ایران است

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵ کد : ۲۱۳۰۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۷۹

دهه مبارک فجر سرفصلی منحصر بفرد در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت عدالت طلب ایران است. انقلاب اسلامی ایران، دستاوردی مبتنی بر بینش توحیدی و آموزه های عدالت محور اسلام و اندیشه های مدبرانه امام راحل در این روزهای تاریخی و درخشان به ثمر نشست و به تجلی همبستگی و پایداری ملتی از جان گذشته بدل گردیدکه در برابر خودکامگی و خفقان  به پا خواستند.

این روزهای باشکوه همواره یادآور عزم و اراده جوانان متعهدی است که پیشگام اعتلای نام و پرچم ایران اسلامی بوده اند و اکنون که بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و با استناد به دستاوردهای ملی و بین المللی دانشمندان ایرانی، باور داریم که در سایه اقتدار این انقلاب شکوهمند و با بهره مندی از بیانات کلیدی و راهگشای رهبری معظم انقلاب، اعضای جامعه دانشگاهی نیز حرکت در مسیر آرمان راستین انقلاب اسلامی را تکلیف دینی و ملی خود دانسته، همواره در عرصه جهاد علمی گام برداشته و با دستاوردهای ممتاز در تولید علم و همچنین فناوری و دانش کاربردی در عرصه های مختلف به گونه ای موثر از جایگاه رفیع انقلاب اسلامی پاسداری کرده اند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی دانشگاه کاشان، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را  تبریک عرض نموده و امید دارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای،  با همدلی، اتحاد و تلاش بی وقفه،  و اقتدار علمی و فناوری، توطئه دشمنان را پشت سر گذاشته و نام و پرچم  نظام جمهوری ایران اسلامی را زنده و برافراشته نگاه داریم.

همچنین از آحاد مردم دعوت می نمایم تا  با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن که نماد اتحاد ملت بزرگ اسلامی است، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، پشتیبانی خود را از اهداف نظام جمهوری اسلامی اعلام داریم.

 

 دکتر عباس کتابی

رئیس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی


نظر شما :