مدرسه اشتغال دانشگاه کاشان فرصتی برای تجاری‌سازی ایده‌های دانشجویان است

۰۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۳:۱۲ کد : ۲۱۲۷۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۸۷

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان از ایجاد مدرسه اشتغال در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مدرسه فرصتی مناسب برای تجاری سازی ایده های کسب و کار و کارآفرینی است.
دکتر سید محمد باقر قریشی هدف از راه‌اندازی مدرسه اشتغال را آموزش  مهارت‌ها و دوره‌های عمومی و تخصصی مورد نیاز محیط شغلی و کسب و کار، ایجاد مسیر شغلی موفق برای فراگیران بر اساس استعداد و توانمندی‌های فردی، مشاوره شغلی، تیم‌سازی و شبکه‌سازی و کمک به فراگیران جهت تجاری سازی ایده‌های کسب و کار و کارآفرینی عنوان کرد.
وی افزود: مدرسه اشتغال دانشگاه کاشان در کنار دانشجویان است تا به آن‌ها  بیاموزد که ابتدا خودشان را بشناسند و سپس مهارت‌های کسب و کار را فرا بگیرید، مسیر شغلی مناسب‌شان را بهتر شناسایی کنند و در نهایت با توجه به نیاز های روز بازار وارد فضای کسب و کار شوند.
رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: بر این اساس مدرسه اشتغال، برنامه های خود را در غالب کوچینگ کسب و کار در سه بخش توسعه فردی (خودشناسی، خودآگاهی، شخصیت‌شناسی شغلی و مسیر شغلی)، مهارت های نرم در محیط کار و مهارت‌های سخت در محیط کار  در هفت ترم و هر ترم 32 ساعت ارائه می دهد.
جهت ثبت نام و کسب اطلاع از نحوه ثبت نام و شروع دوره‌های آموزشی به سایت مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان،مدرسه اشتغال https://karafarini.kashanu.ac.ir/fa مراجعه فرمایید.

کلید واژه ها: مدرسه اشتغال دانشگاه کاشان


( ۶ )

نظر شما :