تقدیر فرماندهی نیروی انتظامی کاشان از رئیس دانشگاه کاشان

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۱ کد : ۱۷۷۷۳ اخبار دانشگاه گزارش تصویری تقدیرنامه
تعداد بازدید:۲۴۵۳

سرهنگ حسین  بساطی فرمانده نیروی انتظامی کاشان به اتفاق حجت الاسلام  سیدحسین کرمانی  رئیس  عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان، سرهنگ محمود رمضانی رئیس  حفاظت اطلاعات، سر'گرد علیرضا زارع  کردمیل مسئول دفتر فرماندهی نیروی انتظامی با حضور در دفتر رئیس دانشگاه از همکاری های این دانشگاه در برگزاری سومین یادواره شهدای نظم و امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان تقدیر کرد.
رئیس دانشگاه کاشان در این نشست از اعلام آمادگی و همکاری هرچه بیشتر این دانشگاه با نیروی انتظامی در راستای کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: دانشگاه کاشان اخذ مجوز رشته جرم شناسی را در دستور کار دارد و سرفصل های آن را تدوین کرده است.
دکتر عباس زراعت بر انجام  پایان نامه های دانشجویی با موضوع های مختلف جرم شناسی تاکید کرد و افزود: در رشته حقوق جزا  نیز که در حال حاضر دایر است ، می توان پایان نامه ها را به این سمت و سو سوق داد.
وی بر اعلام آمادگی حضور اساتید گروه جامعه شناسی، علوم تربیتی و حقوق  این دانشگاه در نیروی انتظامی به عنوان مشاوره و مجری طرح ها  اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه کاشان همچنین از اینکه مسئولان نیروی انتظامی به عنوان مشاور پایان نامه های رشته حقوق و گرایش های مرتبط در علوم انسانی همکاری نمایند، استقبال می کند.

رئیس دانشگاه کاشان از جمله مشکلات پایان نامه های دانشجویی را تامین داده ها و منابع برای انجام تحقیقات عنوان و تاکید کرد: امید است با انعقاد تفاهم نامه مشترک فی مابین دانشگاه کاشان و نیروی انتظامی با ارتباط هر چه بیشتر و همکاری های علمی بتوان کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی جامعه را  شاهد باشیم .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان هم در این نشست به اعلام آمادگی این فرماندهی  برای همکاری با دانشگاه کاشان اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی برای حضور دانشجویان به عنوان پلیس افتخاری اعلام آمادگی دارد.
سرهنگ  حسین بساطی هدایت پایان نامه های دانشجویی به سوی  بررسی جرائم  مد نظر نیروی انتظامی کاشان را خواستار شد و تاکید کرد: باید سعی شود برنامه ها از سلبی به سمت و سوی ایجابی هدایت شود.
وی با اشاره به اینکه در کاشان دچار تکرار جرائم هستیم خاطر نشان کرد: مجازات ها بازدارنده نیست و برای مردم ایجاد مشکل می کند که باید با راهکارهای علمی و انجام برنامه های پژوهشی  احساس امنیت  جامعه بیشتر شود.
سرهنگ بساطی از اساتید و دانشجویان حقوق دانشگاه خواست تا پایان نامه ها و طرح های تحقیقاتی خود را با  موضوع های مختلف مسایل جامعه از جمله اعتیاد و مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن، نزاع های جمعی ، خودکشی، سرقت، طلاق و آسیب های خانواده  و دیگر مسایل اجتماعی  بپردازند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: تقدیر نیروی انتظامی رئیس دانشگاه کاشان


( ۵ )

نظر شما :