رئیس دانشگاه کاشان مناسبت های تقویمی روز معلم و روز کارگر را تبریک گفت

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۶ کد : ۱۷۵۸۱ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۳۹

پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز معلم

12 اردیبهشت روز استاد را به همه دوستداران دانش و فرهنگ به ویژه دانش گستران ، دانش جویان  و اساتید پر تلاش دانشگاه کاشان  تبریک  می گویم .

در جامعه پر مشغله و پرهیاهوی امروزی که جوانان دانشجو  بسیار تشنه امیدواری و انگیزه برای ساختن فردای جامعه هستند ، از رسالت های اصیل و اصلی اساتید، تقویت بنیه معنوی، معرفتی و اعتقادی و نیز  دمیدن  روح عشق و علاقه به میهن  و خودباوری و امید مندی به آینده در دانشجویان  است.

بدینوسیله از همه زحمات و ممارست هایی که در دوره سخت و متفاوت کرونا در انجام وظایف آموزشی، پژوهش و پرورشی متقبل هستید تشکر می نمایم و همگان را به الفت و همراهی و ارتباطات مؤثر با دانشجویان در این دوره فاصله های فیزیکی ، توصیه می کنم .

انشالله فرصت بهره‌گیری از فیوضات رمضان المبارک و به ویژه شب‌های گرانقدر قدر برای همه ما میسر باشد.

آینده ای لبریز از موفقیت و به دور از بیماری و گرفتاری را آرزو می نمایم .

دکتر عباس زراعت
رئیس دانشگاه کاشان

پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز کارگر

11 اردیبهشت روز جهانی کارگر را به همه کارگران در سراسر جهان ،کشور ایران و به ویژه همکاران شاغل در دانشگاه کاشان تبریک عرض می نمایم .

جامعه علمی و دانشگاهی برای پیشبرد رسالتهایش نیاز مند ایجاد   بستری آرام و بانشاط است و بخش بزرگی  از این زمینه سازی بر دوش نیروهای زحمتکشی است که در بخش های تأسیسات، خدمات، فضای سبز،  سلف سرویس و سایر بخشهای خدماتی  دانشگاه  در اوج نجابت مشغول به کار هستند.

با تبریک این روز به همکاران گرامی ، سالی لبریز از موفقیت و معنویت و به دور از بیماری برای شما بزرگواران آرزو می نمایم و سرزندگی و سعادتمندی اتان را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم .

دکتر عباس زراعت
رئیس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: روز کارگر بزرگداشت روز معلم پیام تبریک دانشگاه کاشان


نظر شما :