توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کاشانی توسط جهادگران گروه جهادی شهید حججی دانشگاه کاشان

۰۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸ کد : ۱۱۷۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۱۶۳

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان از توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند  خبر داد و گفت: این گروه جهادی در گام اول رزمایش با توجه به شیوع  ویروس کرونا، فعالیت‌های موثری داشت و تصمیم گرفت که گام دوم را در سه مرحله انجام دهد.

 جواد پورپیرعلی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در دانشگاه کاشان از عید غدیر آغاز شد و هنوز ادامه دارد، افزود: جهادگران گروه جهادی شهید حججی توانستند با همدلی و کمک مقدار زیادی  بسته معیشتی را نیز بین مردم نیازمند کاشان توزیع کنند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست این رزمایش  بیش از 80 بسته معیشتی و یک هزار پرس نان  بین نیازمندان منطقه کاشان توزیع شد خاطر نشان کرد: در مرحله دوم رزمایش هم  دانشجویان نیازمند دانشگاه شناسایی و حدود 50 کارت هدیه بین آنها اهدا می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان از اجرای مرحله سوم همزمان با هفته دفاع مقدس، با عنوان طرح "مشق ایثار" با هدف تهیه و توزیع یک هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان کاشان خبر داد و افزود: در گام نخست این طرح حدود 800 بسته با 18 قلم نوع لوازم‌التحریر آماده و بین دانش‌آموزان نیازمند منطقه کاشان توزیع و حدود 300 بسته نیز به ارزش هر بسته دومیلیون و 500 هزار ریال آماده و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می شود.

کلید واژه ها: رزمایش گروه جهادی بسیج دانشجویی گروه جهادی شهید حججی دانشگاه کاشان دانشجویان بسیجی دانش آموزان نیازمند لوازم التحریر کرونا


( ۳ )

نظر شما :