شرایط عمومی و تخصصی مناقصه خرید تجهیزات آزمایشگاه لیزرفوتونیک دانشگاه کاشان

۱۸ مهر ۱۳۸۹ | ۱۲:۳۴ کد : ۱۱۵۲ اخبار دانشگاه اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۰۵۴

شرایط عمومی مناقصه خرید تجهیزات آزمایشگاه لیزرفوتونیک

هزینه حمل و نصب و راه اندازی دستگاه به عهده فروشنده می باشد.

فروشنده باید 3% مالیات بر ارزش افزوده را در زمان احتساب مبلغ محاسبه نماید.

مسئولیت عدم بسته بندی مناسب و خسارتهای احتمالی در حین حمل، به عهده فروشنده است.

فروشنده متعهد به تهیه و تأمین قطعات جایگزین قطعات معیوب و لوازم جانبی پس از تحویل دستگاه و راه اندازی و همچنین در صورت لزوم تعمیر دستگاه و رفع اشکالات آن می باشد.

حق فسخ قرارداد از سوی خریدار برای دستگاههایی که دارای قطعات و برند (Brand) نامعتبر یا جعلی و ساختگی خارج از برند مشخصات می باشند، محفوظ است. (این مسئله شامل تمامی قطعات دستگاه اعم از کوچک یا بزرگ یا کل آن است)

هزینه های مرجوع کردن دستگاه یا قطعات به عهده فروشنده است.

فروشنده ملزم به آموزش (Training) برای کاربران معرفی شده توسط خریدار به صورت رایگان می باشد.

فروشنده در زمینه نحوه کارکرد، مرغوبیت و کیفیت و گارانتی و طول عمر محصولی که عرضه می کند مطابق با اطلاعات ارائه شده برطبق کاتالوگ فنی دستگاه مستقیما مسئول است.

حداکثر زمان تحویل کالا 4 ماه است و در شرایط ویژه تا 2 ماه قابل تمدید است. بدیهی است فروشنده به نسبت تأخیر در انجام تعهد مشمول جریمه خواهد گردید.

50% از مبلغ قرارداد به عنوان پیش پرداخت در ازای ضمانت نامه بانکی و مابقی پس از تحویل و نصب و راه اندازی و تأیید توسط ناظر تحویل خواهد گردید.

فروشنده به منظور شرکت در مناقصه ملزم به ارائه سپرده شرکت در مناقصه به میزان 50,000,000 ریال در قالب واریز نقدی به حساب شماره 1609055584 دانشگاه کاشان، نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه کاشان یا به صورت ضمانت نامه بانکی در وجه دانشگاه کاشان می باشد.

در صورت عدم ارائه دستورالعمل مناسب توسط فروشنده در مورد استفاده بهینه از دستگاه، خریدار طبق قرارداد، حق دارد ادعای ضرر و زیان نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :