انتخاب عضو هیأت علمی دانشگاه کاشان جزء ۱۰۰ نفر محقق سرآمد کشور

تعداد بازدید:۱۷۵۳
انتخاب عضو هیأت علمی دانشگاه کاشان جزء ۱۰۰ نفر محقق سرآمد کشور

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: دکتر "مسعود صلواتی نیاسر" به عنوان یکی از 100 نفر محقق سرآمد علمی کشور انتخاب شد.

دکتر مجید منعم زاده اظهار داشت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی جمهوری اسلامی ایران به مرجعیت علمی جهانی، فدراسیون سرآمدان علمی ایران، در دومین دوره ارزیابی و رتبه‌دهی سرآمدان علمی، فهرست 100 سرآمد برتر کشور  را اعلام نمود.

وی با اشاره به اینکه این فدراسیون سالانه 100 نفر از اعضای هیات علمی کشور را که دارای دستاورهای پژوهشی برتر(مطابق آیین نامه فدراسیون) باشد را شناسایی و حمایت می کند، افزود: این افراد در دو گروه الف و ب قرار گرفته و بر اساس اعتبار علمی رتبه دهی و حمایت می شوند.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس دکتر مسعود صلواتی با کسب اعتبار علمی 168 در گروه الف فهرست سرآمدان علمی سال 1399 قرار گرفت. و امتیازات پژوهانه نقدی، اعتبار استفاده از شبکه آزمایشگاهی و امتیاز بکارگیری محقق پسا دکتری را دریافت کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان افزود: هدف این برنامه انتخاب افرادی است که در حال حاضر فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی برتری دارند و برای شناسایی این افراد از شاخص های معتبر علم سنجی استفاده شده و افراد سالانه در یک مکانیزم رقابتی انتخاب می شوند.

فدراسیون سرآمدان علمی کشور با هدف دستیابی به مرجعیت علمی با تلاش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین و از ابتدای سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده است و این برنامه در نظر دارد با شناسایی مستمر افراد توانمند و دارای بنیه علمی قوی و ارائه حمایت‌های ویژه از آنان، کشور را به سمت مرجعیت علمی در منطقه سوق دهد.

این عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در گروه الف سرآمدان علمی ایران در سال 98 کشور نیز قرار گرفت.

آیین نامه انتخاب و حمایت سرآمدان علمی ایران

انعکاس خبر در رسانه ها:

پرتال خبری کاشان

 خبرگزاری صدا وسیما

کاشان فردا

کاشان آنلاین

 

 

 

کلید واژه ها: سرآمدان علمی کشور محققان دانشگاه کاشان اعضای هیات علمی


( ۶ )

نظر شما :