پیام تبریک رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵ کد : ۱۰۶۲۲ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۳۰
پیام تبریک رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

16 آذر روز دانشجو را به همه دانشجویان ایران بزرگ و به ویژه به دانشجویان پرتلاش و گرانقدر دانشگاه کاشان تبریک عرض می نمایم.

رسالت دانشجو، تحصیل علم، تمرین مشارکت های اجتماعی، دغدغه مندی برای حل مشکلات و حرکت در راه کمال انسانی است. دانشجویان ذخیره های گرانقدر هر جامعه اند که آینده و سیادت یک کشور، بستگی و پیوستگی مستقیمی با میزان نقش آفرینی ایشان در رونق و توسعه آن کشور دارد.

دانشجو در هر زمان قلب طپنده جامعه است. شور جوانی، تیزبینی و مطالبه گری از ویژگی های این دوران است. تقریباً همه کسانی که در آینده زندگی خود و جامعه خود مؤثر و کارساز بوده اند؛ در دوره دانشجویی اندوخته ها و آموخته های مؤثر و هدفمندی برداشته اند. امروز شرایط کشور اسلامی، شرایطی سخت و خطیر است. شرایط تحریم و جنگ اقتصادی است و این دانشجویانند که همگام و هم راستا با همه ملت می توانند در فائق آمدن بر این مشکلات سهمی شایان داشته باشند.

با آرزوی توفیق و سلامت و تبریک مجدد این روز، توفیق و سلامت همه شما را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم. امیدواریم بتوانیم علیرغم سختی های موجود امکانات و زمینه های لازم برای تکاپوی بیشتر شما فراهم سازیم.

 

دکتر عباس زراعت

رئیس دانشگاه

کلید واژه ها: روز دانشجو 16 آذر 16 آذر روز دانشجو دانشگاه کاشان


( ۲ )

نظر شما :