شرکت ۹۲۱ دانشجو از سراسر کشور در ترم تابستانی آموزش های الکترونیکی دانشگاه کاشان

۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۶ کد : ۱۰۲۴۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۸۸

رییس دانشکده آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه کاشان گفت: در ترم تابستانی امسال 921 دانشجو از سراسر کشور برای گذراندن دوره های آموزشی الکترونیکی این دانشگاه شرکت کردند.

دکتر داریوش دیدبان با اشاره به اینکه شرکت تمام دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه های تحت نظارت وزارت علوم اعم از دولتی، پیام نور و آزاد و غیرانتفاعی سراسر کشور در این دوره ها آزاد بود: در تابستان امسال 77 عنوان درس  به صورت اکترونیکی برای دانشجویان ارائه شد .

وی  با بیان اینکه دروس آموزشی در 6 هفته به صورت مجازی برای دانشجویان ارائه شد افزود: هر دانشجو در ترم تابستان حداکثر 6 واحد درسی را میتواند اخذ نماید.

وی خاطر نشان کرد: شیوه دروس ارائه شده تخصصی به صورت مجازی و دروس عمومی اخلاق، اندیشه اسلامی، انقلاب اسلامی و دانش خانواده صورت حضوری در این دانشگاه ارائه شد.

رییس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه کاشان افزود: ثبت نام برای شرکت در این دوره به صورت اینترنتی انجام شد و دانشجویان در طول برگزاری دوره، می بایست طبق برنامه زمانبندی شده به صورت آن لاین در سامانه آموزش مجازی دروس با اساتید خود تبادل نظر داشته باشند.

دکتر دیدبان با اشاره به اینکه تنوع دروس ارائه شده، تعداد شرکت کنندگان و انجام کلیه مراحل کار (به غیر از امتحان) به صورت اینترنتی، از جمله ویژگی های ترم تابستانی مجازی دانشگاه کاشان بوده است، اظهار داشت: دوره های آموزش عالی آزاد برای صنایع منطقه نیز با هدف کمک به ارتقای سطح دانش تخصصی در زمینه های زبان انگلیسی و علوم کامپیوتر در طول تابستان 1398 بطور فعال برگزار گردید.

کلید واژه ها: دانشکده آموزش های الکترونیکی مجازی دانشگاه کاشان آموزش الکترونیکی


( ۳ )

نظر شما :