رییس دانشگاه کاشان: تحقق سند چشم انداز دانشگاه به همکاری و همدلی مجموعه کارکنان نیاز است

۰۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۹ کد : ۴۲۵۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۳
رییس دانشگاه کاشان گفت: برای تحقق برنامه عملیاتی و طرح راهبردی دانشگاه به همکاری و همدلی مجموعه کارکنان دانشگاه نیاز است

رییس دانشگاه کاشان گفت: برای تحقق برنامه عملیاتی و طرح راهبردی دانشگاه به همکاری و همدلی مجموعه کارکنان دانشگاه نیاز است.

 دکتر عباس زراعت در جمع کارکنان حوزه ریاست دانشگاه، به مطالعه دقیق برنامه دانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت: اگر مطابق برنامه فعالیت خود را ادامه و پیش ببریم موفق می شویم.

 

وی محیط دانشگاه را به مانند یک خانواده عنوان کرد و افزود: اگر عضوی از این خانواده ناهماهنگ باشد همه مجموعه آسیب می بیند و باید همه دست به دست هم داده تا این مجموعه پیشرفت و ترقی کند.

 

وی حوزه ریاست دانشگاه را به دلیل گستردگی کار بسیار حساس دانست و گفت:همکاران این حوزه باید با رفتار، کردار و اخلاق خوب برای دیگر همکاران دانشگاه الگو باشند.

 

رییس دانشگاه کاشان از روابط عمومی خواست تا با شیوه های متنوع ارتباطی نسبت به ارائه اطلاعات خدمات و معرفی هر چه بیشتر دانشگاه اقدام کند.

 

دکتر زراعت مسئولیت پذیری را به کارکنان دانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت: اگر با دید مثبت و با امید به خود و به وضعیت کاری خود نگاه کنیم همه امور با انگیزه انجام خواهد پذیرفت .

 

رییس دانشگاه کاشان، قانونگرایی را ازکارکنان دانشگاه خواستار شد و افزود: در فعالیت ها باید نظم و انضباط را مورد توجه قرار داده  و نسبت به ارباب رجوع، اخلاق خوب و برخورد خوش داشته باشیم.

 

وی توجه به مسایل شعائر دینی، توجه به بیت المال، پرهیز از غیبت، تهمت و افتراء و تواضع و فروتنی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: کارکنان دانشگاه باید به روز و آموزش های لازم را برای ارتقاء امور خود فرا گیرند.

 

دکتر زراعت اظهار امیدواری کرد تا با همکاری مجموعه کارکنان دانشگاه بتوانیم  دانشگاه را به اهداف واقعی خود برسانیم.
 
 

نظر شما :