صدور مجوز تایید صلاحیت آزمایشگاههای کنترل کیفی پژوهشکده اسانس دانشگاه کاشان  بر مبنای استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵

۰۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۲ کد : ۲۴۰۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۲۵

رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر دانشگاه کاشان گفت: همزمان با روز ملی تایید صلاحیت, مجوز تایید صلاحیت آزمایشگاههای کنترل کیفی پژوهشکده اسانس بر مبنای استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ سازمان ملی استاندارد کشور صادر و در محل پژوهشکده توسط دکتر بخردی رئیس اداره استاندارد شهرستان کاشان به پژوهشکده تحویل شد.
دکتر ابراهیم آبادی افزود: این مجوز اعتبار ملی دارد و در دو دامنه گلاب و عرقیات گیاهی صادر شده است.
وی تاکید کرد: این مجوز در روز ملی تایید صلاحیت در سراسر کشور به ۱۲۶ آزمایشگاه کنترل کیفی و در استان اصفهان به ۶ آزمایشگاه کنترل کیفی و در شهرستان کاشان و آران و بیدگل به ۲ آزمایشگاه کنترل کیفی اعطا شد. 
دکتر ابراهیم آبادی خاطر نشان کرد: با صدور این مجوز آزمایشگاههای کنترل کیفی پژوهشکده اسانس به عنوان مرجع رسمی مورد تایید سازمان ملی استاندارد کشور در دو دامنه گلاب و عرقیات گیاهی فعالیت خواهند نمود و خدمات کنترل کیفی لازم در این دو دامنه را به صنعت گلاب و عرقیات گیاهی شهرستان کاشان و سایر نقاط کشور ارائه خواهند کرد.

رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان در پایان  از همراهی و حمایت بی دریغ تمامی مسئولین و همکاران محترم به ویژه ریاست محترم دانشگاه، معاونت محترم پژوهشی، معاونت محترم اداری و مالی، ریاست محترم آزمایشگاه مرکزی دانشگاه و جمیع همکاران تحت معاونت حوزهای یاد شده و همکاران محترم شاغل در پژوهشکده اسانس در طی مراحل طولانی و مفصل انجام امور مختلف مربوط به اخذ این مجوز تشکر و قدر دانی کرد.

 دکتر ابراهیم آبادی اظهار امیدواری کرد تا عملکرد این آزمایشگاه کمک شایانی به رشد و توسعه و بهبود کیفی محصولات گلاب و عرقیات گیاهی شهرستان کاشان و سایر نقاط کشور خواهد نمود.

کلید واژه ها: کیفی کنترل کیفی آزمایشگاه کنترل کیفی کنترل آزمایشگاه کنترل ملی پژوهشکده پژوهشکده اسانس تایید تایید صلاحیت


( ۱ )

نظر شما :