پیگیری پیشرفت طرح های در حال انجام حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۴ کد : ۲۳۶۸۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۸۷

مدیر ارتباط با جامعه دانشگاه کاشان از برگزاری جلسه وضعیت پیشرفت طرح های در حال انجام  حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

دکتر ابوذر وفایی افزود: پیرو تصویب و حمایت دانشگاه از دو عنوان اولویت پژوهشی تقاضا محور اداره بهزیستی شهرستان کاشان در حوزه خانواده وجوانی جمعیت، جلسه ای در روز شنبه1 اردیبهشت 1403 با حضور مجریان و همکاران طرح ها  و رئیس اداره بهزیستی در محل آن اداره برگزار شد.

دکتر وفایی ضمن تشکر از میزبانی اداره بهزیستی در برگزاری این جلسه، خاطر نشان کرد: امروز دانشگاه کاشان پرچمدار شعار جامعه محوری است و برای تحقق این شعار  اقدامات قابل توجهی از جمله انجام  اولویت پژوهشی تقاضا محور نهادهای اجرایی منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.

 در این جلسه دکتر بابایی فرد مجری طرح "مولفه‌های اجتماعی و فرهنگی مؤثر بر تعهد و پایبندی اخلاقی در روابط زناشویی زوجین در شهر کاشان " و دکتر جعفری مجری طرح "  اثربخشی مشاوره‌های قبل از ازدواج در تحکیم خانواده و کاهش طلاق " گزارشی مختصر از مبانی و پیشینه‌ی پژوهش‌های تجربی انجام شده، همچنین ابعاد نوآورانه‌ی پژوهش و متغیرهای پژوهش ارایه نمودند.

 در ادامه خانم متقی رئیس اداره بهزیستی کاشان ضمن رضایتمندی از روند پیشرفت طرح های در حال انجام، انجام این نوع پژوهش ها را راهگشا در کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه خانواده در شهر کاشان بیان کرد و افزود: اداره بهزیستی آمادگی هر گونه  همکاری با مجریان طرح، در ارایه اطلاعات مورد نیاز را دارد.  

  

کلید واژه ها: طرح کاشان اداره اداره بهزیستی بهزیستی انجام دکتر


نظر شما :