شروع سال جدید تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

۲۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰ کد : ۲۰۵۸۸ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۴۰۶۷

بسمه تعالی

خانواده‌ی بزرگ دانشگاه کاشان هر ساله روزهای پایانی شهریورماه در تکاپوست تا خود را مهیای میزبانی از دانش‌پژوهان و جویندگان علم کند. تلاشی که با نشاط و امید برای رشد علمی کشور معنا و مفهومی متعالی پیدا می‌کند. به لطف امسال نیز دانشگاه پذیرای دانش‌جویانی خواهد بود که هر یک ایده‌هایی برای داشتن دانشگاهی بهتر، جامعه‌ای مترقی‌تر و در نهایت رسیدن به تمدن نوین اسلامی را در سر می‌پرورانند که مستوجب شکر و ثنای الهی است.

خرسندیم که برای اولین بار پس از همه‌گیری کرونا و با کنترل این ویروس منحوس خواهیم توانست لذت حضور تمامی دانشجویان و تکاپو و تلاش ایشان را از نزدیک شاهد باشیم. دانشگاه کاشان امسال با سرلوحه قرار دادن شعار سال، تسهیلات و زیرساخت‌های بسیاری را جهت فعالیت تیم‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته است که امید است مورد استقبال و بهره‌برداری دانشجویان کارآفرین قرار گیرد.

در نهایت برای تمامی اعضای محترم خانواده دانشگاه آرزوی موفقیت روزافزون کرده و امیدوارم دانشجویان عزیز شعار تحصیل، تهذیب و ورزش را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود در طول حیات خود در دانشگاه قرار داده و با تلاش و کوشش در جهت ارتقاء سطح علمی و تعمیق باورهای دینی خود گام‌های موثری بردارند.

عباس کتابی
رئیس دانشگاه کاشان

 

کلید واژه ها: آغاز سال تحصیلی آغاز سال تحصیلی جدید


( ۲۶ )

نظر شما :