دانشگاهیان دانشگاه کاشان اهانت به امام هادی (ع) را محکوم کردند

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۵:۲۵ کد : ۱۸۱۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۷۴
جمعی از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه کاشان با تجمع و برپایی راهپیمایی، اهانت به ساحت مقدس امام هادی (ع) امام دهم شیعیان را محکوم و حمایت خود را از شیعیان بحرین اعلام کردند.

جمعی از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه کاشان با تجمع و برپایی راهپیمایی، اهانت به ساحت مقدس امام هادی (ع) امام دهم شیعیان را محکوم و حمایت خود را از شیعیان بحرین اعلام کردند.

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان در این تجمع کوچکترین توهین به اهل بیت (ع) را محکوم کرد و گفت: دانشگاهیان دانشگاه کاشان امروز داغدار هستند و جامعه دانشگاهی انزجار خود را از این اقدام وقیحانه اعلام می کند.

سید عبدالمهدی هاشمی اظهار داشت: امروز ندای هل من ناصر ینصرنی نه از خیمه گاه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بلکه از حرم امام هادی(ع) به گوش می رسد.

وی، با اشاره به اینکه آن روز ما در میدان کارزار نبودیم که با دشمن بجنگیم افزود: امروز وظیفه همه ماست که به این ندا لبیک گوییم و در این جنگ نرم که شمشیر را رو به اهل بیت کشیده اند پاسخگو باشیم و اعلام برائت خود را از این اقدامات اعلام داریم.

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: توهین به مقدسات، بی احترامی به پیامبر و اهل بیت و ترور دانشمندان هسته ای نشانه ترس دشمنان از گسترش اسلام و افزایش موج بیداری اسلامی در دیگر کشورهاست.

در پایان این تجمع، دانشجویان با امضاء طوماری، حمایت خود را از مردم بحرین اعلام و انزجار خود را از خواننده هتاک ابراز داشتند و از مقامات قضایی خواستار مجازات اعدام برای این خواننده کوردل شدند.

در پایان این مراسم دانشجویان و دانشگاهیان از روبروی سلف تا گلزار شهدای گمنام این دانشگاه را با سینه زنی و سر دادن شعارهای "تقی آیینه پیغمبران است، امام مهربان شیعیان است" و"میان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است" و در داست داشتن پلاکاردهایی با عناوین "کوچه های مدینه یا منامه هیچ فرقی ندارند، دست شرطه های حجاز همیشه سنگین است"  راهیمایی کردند.

در پایان این مراسم دانشگاهیان ضمن تجدید میثاق با شهدا بیانیه ای را درمحکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس ائمه اطهار قرائت شد.


نظر شما :