پدر شهید امیر منصور مازوچی و سه شهید گمنام دانشگاه کاشان به فرزندان شهیدش پیوست

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۲:۳۲ کد : ۱۷۵۵۲ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۰۹

 

«دکتر عباس مازوچی » خیر آموزش عالی که همیشه خود را پدر شهیدان گمنام دانشگاه می نامید  همراه با گل‌های اردیبهشتی به  گل‌های پرپر دفاع مقدس پیوست . 

این پزشک حاذق  در کنار سالها خدمت رسانی به مردم این سامان و خیریه هایی که در این شهر بنیاد نهاد ، در تکمیل پردیس شهدای دانشگاه کاشان و نوسازی خوابگاه دانشجویی به نام فرزند شهیدش «امیر منصور مازوچی » اهتمام ورزید .


در زیر پیام تسلیت  رئیس دانشگاه کاشان و مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه کاشان را  می خوانید

 

پیام تسلیت رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت درگذشت خیر دانشگاهی "دکتر عباس مازوچی "

 فقدان خیر ارجمند "دکتر عباس مازوچی" را به همه بستگان و دانشگاهیان تسلیت عرض می نمایم . 

این مرد بزرگ و با انگیزه  بیش از 9دهه از  عمر پربرکت خود را در کاشان به خدمت و خیر رسانی گذراند .

او با اینکه مسن ترین خیر دانشگاه کاشان و یکی از مسن ترین خیرین آموزش عالی بود ، اما با دلی جوان و امید وار حتی تا آخرین روزهای  زندگیش برای اتمام و تکمیل خیریه هایش علاقه و انگیزه داشت و یکی از سراهای دانشجویی دانشگاه کاشان را در تابستان گذشته به نام فرزند شهیدش  بهسازی کرد .

این «اب الشهید» که پردیس شهدای دانشگاه را نیز به نام فرزندش تکمیل کرد ، همیشه می گفت من تنها  پدر" امیر منصور" نیستم بلکه  پدر سه شهید گمنام  مدفون در دانشگاه کاشان  هم هستم .

برای روح این خیر ارجمند که همیشه حضور باصلابت و پرمحبتش مایه دلگرمی و رونق گردهمایی های خیرین دانشگاه کاشان بود ، آرامش و آمرزش مسئلت دارم . 

حتما او به واسطه صدقه های جاریه ای که از پیش برای خود فرستاده همراه با فرزند شهیدش بر سفره رحمت و عنایت الهی میهمان و متنعم خواهد بود .

دکتر عباس زراعت 
رئیس دانشگاه کاشان

 

پیام مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه کاشان 
 
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّـهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

ارتحال بزرگ مرد  علم و اخلاق و معرفت و خیر ماندگار جناب  آقاى دکتر عباس  مازوچی عزیز را خدمت جناب عالى تسلیت عرض می نمایم.

 این انسان عزیز وبا عزت خوب زندگی کرد ،خوب به پرواز درآمدوانشالله در سرای باقی در محضر پروردگارشان به روانی آب برانگیخته خواهند شد، اگر چه مغمون از دست دادن محضرشانیم.... 
خدایش جامه غفران فرو پوشاند و در سرای ابد با موحدان واقعی خویش  وفرزند شهیدش امیر منصور هم سفره وهم داستان گرداند.

علی‌محمد الماسی 
مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه کاشان

 


( ۶ )

نظر شما :