نهمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان برگزار می شود

۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۹ کد : ۱۰۱۰۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۰۰
نهمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان برگزار می شود

معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه کاشان از برگزاری نهمین دوره ضیافت اندیشه اساتید در این دانشگاه خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین عمورمضمان زاده ضمن تقدیر و تشکر از حضور استادان به دلیل استقبال پرشور همچون سالهای گذشته، هدف از برگزاری این طرح را ارتقای سطح علمی، دانش افزایی، بصیرت افزای و ایجاد فضای علمی و گفت و گو محور در بین استادان اعلام کرد.
وی، از اساتید شرکت کننده در این دوره درخواست کرد نهایت استفاده و بهره مندی از اساتید اعزامی از دفتر نهاد مرکزی را داشته و در همه برنامه های آموزشی و فرهنگی این طرح حضور فعالانه و منظم داشته باشند و در همه کلاس های آموزشی و فرهنگی به طرح مباحث مطلوب و ایجاد فضای گفت و گو کمک نمایند.
وی در ادامه به سرفصل های انتخابی این دوره اشاره کرد و گفت: یکی از سرفصل های این دوره، با توجه به بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ 24 بهمن ما 97 اندیشه سیاسی سطح 5 انتخاب شد تا حداقل یکی ازسرفصل های انتخابی سرفصلی باشد که عناوین و موضوعات مطرح شده در آن با بیانیه گام دوم ارتباط داشته و در واقع موضوعات و عناوین سرفصل بواسطه بیانیه گام دوم تبیین گردد و سرفصل دوم را با توجه به اهمیت و آسیب های حوزه تعلیم و تربیت در سطح دانشگاه ها انتخاب کردیم.
حجت الاسلام و المسلمین عمو رمضان زاده بیان داشت: اساتید در 4 گروه به مدت یک هفته از تاریخ 29 تیرماه لغایت 3 مرداد ماه در این طرح حضور خواهند یافت.
وی در پایان افزود: هر ساله علاوه بر سرفصل های آموزشی، فوق برنامه فرهنگی نیز در نظر گرفته می شود، که امسال برای همه چهار گروه اساتید بصورت منسجم 4 موضوع تولید علم، چالش های عاطفی زندگی دانشگاهیان، تحولات خاورمیانه و امید ها و بیم ها در آینده انقلاب اسلامی مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

 

کلید واژه ها: ضیافت اندیشه


( ۲ )

نظر شما :