جذب و پذیرش هسته ها در مرکز رشد مقدماتی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰ کد : ۹۸۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۱۴۰
جذب و پذیرش هسته ها در مرکز  رشد مقدماتی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی

مسئول راه اندازی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی از جذب و پذیرش هسته ها در مرکز  رشد مقدماتی  این پارک خبر داد.
دکتر محمد نظیفی فرد گفت: پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی در نظر دارد؛ با هدف حمایت از ایده های نوآور و مبتنی بر دانش و به منظور ایجاد و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان، اقدام به پذیرش و جذب هسته در مرکز رشد مقدماتی این پارک نماید.
وی با بیان اینکه دوره رشد مقدماتی برای متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان یک فرصت زمانی برای کسب آمادگی جهت ورود به مرکز رشد می باشد، افزود: در این دوره امکان آشنایی کارآفرینان با بازار، تکمیل تیم کاری، تثبیت ایده و در صورت لزوم ثبت شرکت و کسب هویت حقوقی فراهم می گردد به نحوی که به متقاضیان کمک می کند تا ریسک های دوره رشد کاهش یابد.
دکتر نظیفی فرد خاطر نشان کرد: هسته های فناوری در صورت موفقیت می توانند پس از طی مراحل پذیرش در مراکز رشد شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر گردند.
وی زمان این دوره را شش ماه ذکر کرد و افزود: با تایید مدیر مرکز رشد حداکثر به مدت سه ماه قابل تمدید می باشد و خروجی مرکز رشد مقدماتی، شرکت ثبت شده و مهیا ورود به مرکز رشد است.
مسئول راه اندازی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی شرایط کلی پذیرش در مرکز رشد مقدماتی را: داشتن ایده نو، بکارگیری سطح بالایی از فناوری، بازار مناسب برای محصول، تشکیل تیم کاری مناسب (داشتن تخصص های مرتبط با ایده، فعالیت دست کم یک نفر به صورت تمام وقت، دو نفر پاره وقت با حداقل مدرک کارشناسی و یک مشاور)، حمایت های دوره رشد مقدماتی، حمایت های عمومی، استقرار و تحویل فضای اداری مشترک، استفاده از واحد فنی و تخصصی، ارایه حمایت های مالی، حمایت های ارزش افزوده، استفاده از مشاوران و منتورها، شرکت در دوره های آموزشی، ارتباط با سایر شرکتهای فناور (جلسات انتقال تجربه)، تسهیل در معرفی و ارتباط با صنعت و خدمات مالکیت فکری عنوان کرد.
 متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای https://www.istt.ir  مراجعه نمایند.
نشانی: کاشان، میدان شهید زجاجی، بلوار ملاصدرا، خیابان دانشگاه، پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی


( ۸ )

نظر شما :