بازدید تخصصی هیئت ایتالیایی از دانشگاه کاشان و برخی شرکتهای پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی در حوزه زیست فناوری

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۰ کد : ۹۸۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۹۷۲

متخصصانی از کشور ایتالیا در حوزه زیست فناوری روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، از پژوهشکده اسانسهای طبیعی دانشگاه کاشان  و چندین مجموعه دانش بنیان عضو پارک علم علم وفناوری غیاث الدین کاشانی بازدید کردند و با اعضای هیات علمی دانشگاه کاشان و برخی متخصصین صنعت گفت و گو داشتند.
 این بازدید به منظور معرفی ظرفیت های دانشگاه کاشان و صنایع منطقه به شرکت های دانش بنیان کشور ایتالیا و به دعوت پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی برنامه ریزی شده بود.
 همچنین در نشستی تخصصی، راه کارهای نوین افزایش کارایی مصرف آب کشاورزی از جمله در کشت گل محمدی و سایر موضوعات مرتبط با زیست فناوری و به منظور همکاریهای بین المللی و مشترک مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است یکی از ماموریت های پارک علم وفناوری غیاث الدین جمشید کاشانی علاوه بر فراهم آوردن امکان فعالیت شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌محور و کارآفرین، ایجاد بستر لازم برای انتقال وتوسعه فناوری، تولید با ارزش افزوده بالا و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای جهانی می‌باشد.

 

کلید واژه ها: زیست فناوری پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر دانشگاه کاشان


( ۴ )

نظر شما :