دانشگاه کاشان در تعطیلات نوروزی، حال و هوای برنامه راهبردی داشت

۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۳ کد : ۹۷۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۷۱۷

بسیاری از همکاران  دانشگاهی در طول تعطیلات نوروزی در دانشگاه حضور داشتند و دانشگاه حال وهوای برنامه ای داشت.

با توجه به تاکید رئیس دانشگاه مبنی بر تشکیل جلسات کارگروههای تدوین برنامه راهبردی دوم،  همکاران دانشگاهی درایام نوروزی با  حضوری جدی وفعال، بخش عمده ای از سیاست های برنامه را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس دانشگاه کاشان که خود در همه این کارگروهها حاضر بود در ابتدای هر کارگروه بر تدوین صحیح و علمی برنامه راهبردی در تحقق اهداف و چشم انداز دانشگاه در توسعه کشور تاکید می کرد چرا که  این برنامه، جهت‌گیری دانشگاه در آینده را مشخص می سازد.

به موجب دستورالعمل تدوین برنامه راهبردی دوم که به تایید هیات رییسه دانشگاه رسیده ، مقرر شده است که ابتدا کارگروههای تخصصی متشکل از کارشناسان حوزه های مختلف و اعضای هیات علمی و مدیران گروههای آموزشی بامسئولیت  بالاترین مقام اجرایی هر حوزه و دبیری مدیران گروههای آموزشی مربوطه به بررسی برنامه اول پرداخته و اهداف کلی و سیاست های اجرایی برنامه دوم را تدوین نمایند تا به جای برنامه ریزی از بالا ، برنامه یابی صورت گیرد.

از این رو پس ازاعلام برنامه ها و  سیاست های پیشنهادی ، مصوبات کارگروهها  در کمیته تلفیق برنامه مرکب از روسای کارگروههای تخصصی جمع بندی شده و در شورای عالی برنامه ریزی دانشگاه  نهایی می شود تا به تصویب هیات امنا برسد.

 کارگروههایی که در ایام تعطیلات در دانشگاه حضور داشتند و جلسات تخصصی خود  را برگزار کردند عبارت بودند از کارگروههای فرهنگی، دانشجویی، پژوهشی، فن آوری، نیروی انسانی، منابع مالی، بنیاد حامیان دانشگاه، فعالیت های بین المللی، روابط عمومی، حقوق، حراست، آموزش  و... .

خدا قوت به همه  همکارانی. که در ایام تعطیل در جلسات کارگروهها حضور جدی داشتند و بخش عمده ای از سیاست ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

کلید واژه ها: برنامه راهبردی چشم انداز توسعه دانشگاه کاشان تدوین برنامه راهبردی دوم دانشگاه


( ۳ )

نظر شما :