مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالگشت پیروزی انقلاب در دانشگاه کاشان برگزار شد

۲۷ بهمن ۱۳۸۸ | ۱۷:۱۴ کد : ۹۴۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۷۷

 

 

رئیس دانشگاه کاشان، انقلاب اسلامی را یک معجزه الهی دانست و اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی با تمام انقلاب‌های جهان متفاوت بود و همه مناسبات جهانی را برهم زد.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد در مراسم سی‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در تالار آزادی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این انقلاب تنگناها و تهدیدها و تحریم‌های زیادی را گذرانده است افزود: این درخت تنومند که با رهبری امام راحل و خون شهدا حاصل شده است با انسجام ملت ایران  هیچ آسیبی ندیده و خللی برآن وارد نخواهد شد.

وی، فعالیت شبکه‌های تلویزیونی بیگانه و صرف هزینه‌های هنگفت بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان از توطئه استکبار جهانی ذکر کرد و افزود: این نظام که مبنای آن حکومت دینی است  با تمام ترفندهای سخت و نرم دشمنان مقابله می‌کند و با اقتدار کامل ایستادگی می‌کند.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، رهبری و هدایت  مقام معظم رهبری را شبیه رهبری امام راحل دانست و گفت: رهبری حضرت امام با ابداعاتی که خلق کرد در برابر منافقان آن زمان با اقتدار ایستاد و امروز هم مقام معظم رهبری آگاهانه در برابر این اتفاقات و فتنه‌ها با تمام توان ایستاده و از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی پاسداری می کنند.

رئیس دانشگاه کاشان، میدان جنگ نرم دشمنان را دانشگاه‌ها ذکر کرد و افزود: پیشرفت‌های علمی جوانان کشور در علوم مختلف دشمن را هراسناک کرده است.

 

 

به گفته وی، بعد از جنگ سخت امروز دشمن وارد صحنه جنگ نرم شده و با توجه به متفاوت بودن دشمن و نامشخص بودن میدان و سلاح باید برای مقابله با این جنگ آمادگی بیشتری داشته باشیم و در این عرصه جنگ نرم مثل گذشته پیروز و سربلند شویم.

شایان ذکر است شعرخوانی، اجرای تئاتر وداع با خورشید و میان‌ برنامه‌های انقلابی و عاشورایی نیز از بخش‌های مختلف این مراسم بودند.

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :