معاون اول رئیس جمهور: دانشگاه کاشان امروز شهرت جهانی یافته است

۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۸ کد : ۹۴۱۳ اخبار دانشگاه گزارش ویدئویی
تعداد بازدید:۳۲۱۶
معاون اول رئیس جمهور دانشگاه کاشان را یکی از دانشگاه های مطرح کشور و جهان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز دانشگاه کاشان در نظام های رتبه بندی، شهره جهانی یافته است.
معاون اول رئیس جمهور: دانشگاه کاشان امروز شهرت جهانی یافته است

معاون اول رئیس جمهور دانشگاه کاشان را یکی از دانشگاه های مطرح کشور و جهان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز دانشگاه کاشان در نظام های رتبه بندی، شهره جهانی یافته است.

دکتر اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح طرح های  کاشان، از دانشگاه کاشان در برگزاری این مراسم قدردانی کرد و گفت: باید این موفقیت ها را به مسئولان این شهر فرهنگی و دانشگاهی تبریک گفت و انشاءالله توسعه و پیشرفت روزافزون کاشان را شاهد باشیم.

وی مسیر توسعه کشور را بسیار عالی و امیدوارکننده دانست و افزود: مسیر توسعه کشور به فضل الهی با سرعت خوبی پیش می رود و هر روز شاهد افتتاح طرح های عظیم  و در حال اجرا در اقصا نقاط کشور هستیم که بسیار مثبت و امیدوار کننده است.

وی یکی از اهداف آمریکائی ها را دلسرد کردن مردم نسبت به آینده کشور و نظام عنوان کرد و اظهار داشت: ما به مشکلات کشور واقف هستیم و این شرایط دشوار را با لطف خدا و همت مدیران در دولت تدبیر و امید به سرانجام می رسانیم.

دکتر جهانگیری با اشاره به آستانه چهلمین سال انقلاب خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی با تمام مشکلات به خاطر اهداف، آرمان ها ، رفاه ، استقلال و استقرار اسلام در ابعاد مختلف حکومتی همچنان پیش می رود اگرچه با مشکلاتی مواجه است اما مردم به نظام وفادار هستند..

جهانگیری با بیان اینکه وقتی به توانمندی صنعتی ایران نگاه می کنیم بالاتر از این کشورهاست، ادامه داد: ایران را نباید با کشورهای اروپایی مقایسه کرد بلکه با کشورهای نفتی منطقه مانند عربستان باید قیاس شود..

وی با اشاره به حرکت کشور در راه صنعتی شدن اضافه کرد: هیچ طرح بزرگی در ایران صنعتی نشده مگر این که از نظر طراحی ، مهندسی و محاسبات همه به دست متخصصان داخلی انجام گرفته است.

معاون رییس جمهوری اظهارداشت : ما امروز به معنای واقعی کشور سازنده نیروهای برق هستیم و در مناقصه های بین المللی برای ساخت نیروگاهها در سراسر جهان شرکت می کنیم.

وی کاشان  را از مناطق کویری عنوان کرد و یادآور شد: مهمترین مساله این شهر کویری مشکل آب است که با انتقال آب زاینده رود به کاشان باز این شهر با کمبود آب مواجه است.

معاون اول رئیس جمهور خاطر نشان کرد: طرح های تصفیه فاضلاب و بازچرخانی آب جزء اصلی ترین کارهایی است که باید انجام شود.

دکتر جهانگیری اظهار امیدواری کرد: تا با وفاق و انسجام و همدلی بتوان بر تمام مشکلات کشور فائق آمد و توسعه و آبادانی کشور را در تمامی زمینه ها شاهد بود.

معاون اول رییس جمهوری با همراهی وزیر نیرو برای بهره برداری و بازدید از طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی، طرح توسعه شرکت هامون نایزه و مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کاشان به کاشان سفر کردند.

https://www.msrt.ir/fa/news/44815

http://www.pana.ir/news/886033

https://khabarfarsi.com/u/64925323

https://monitor.shafaqna.com/FA/AL/1012452

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان رتبه بندی دانشگاه ها طرح آمایش آموزش عالی معاون اول رئیس جمهور شهرت جهانی وزرات علوم پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور نظام بین المللی افتخارات دانشگاه کاشان رتبه بندی های بین المللی


( ۳ )

نظر شما :