اعزام کاروان فرهنگی و امدادی دانشگاه کاشان به غزه

۲۰ بهمن ۱۳۸۸ | ۱۹:۴۶ کد : ۹۴۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۹۵

 

رئیس دانشگاه کاشان از اعزام کاروان فرهنگی، امدادی دانشگاهیان ایران به سرپرستی دانشگاه کاشان به منطقه غزه در فلسطین برای نخستین بار درکشور خبر داد.

دکتر سیدجواد ساداتی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این کاروان را دانشجویان، استادان و کارکنان تشکیل می‌دهند افزود: این کاروان در نیمه اول فروردین ماه سال آینده به غزه اعزام خواهد شد.

وی انگیزه تشکیل این کاروان را اعلام حمایت دانشگاهیان ایران از آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری به خصوص در مبارزه با صهیونیسم و حمایت از مردم بی دفاع فلسطین غزه و واکنش به شعار ساختار شکنانه فتنه‌انگیزان و منافقان جدید در راهیپمایی روز قدس، ذکر کرد.

به گفته وی، این کاروان به سرپرستی دانشگاه کاشان با شعار «هم ایران، هم غزه، هم لبنان جانم فدای اسلام» با حضور یکصد نفر استادان، کارکنان دانشگاه‌ها و دانشجویان سراسر کشور در قالب کاروان امدادرسانی اعزام می‌شوند.

رئیس دانشگاه کاشان گفت: این حرکت فرهنگی جهت تقویت روحیه مردم و جوانان غزه و حمایت از دانشجویان است.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد ابراز امیدواری کرد: تا با این حرکت فرهنگی انگیزه‌ای برای ادامه راه و احقاق حق مردم مظلوم فلسطین فراهم شود. به گفته وی علاقمندان برای اعزام این حرکت فرهنگی می‌توانند با مراجعه به نشانی www.gaza22.com ثبت نام کنند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان هم با اشاره به اینکه غزه حجتی برای مسلمانان جهان است افزود: این حرکت فرهنگی در راستای رسیدن به اهداف مقدس جمهوری اسلامی و انسان خواهی دینی انجام می شود.

حجت‌الاسلام عباس خادمیان افزود: دانشگاه کاشان با یک حرکت فطری، الهی و انقلابی و حرکت نمادین واقعیت‌گرایانه، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد.

وی هدف از این اقدام را رساندن صدای مظلومیت غزه به جهانیان ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد تا با این حرکت فرهنگی در این فضای غبار آلود جهانی دل‌های مسلمانان و دلسوزان متوجه این موضوع باشد ونقطه عطفی در راستای رهایی غزه از چنگال صهیونیست باشد.

 

 

 


نظر شما :