همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام به وطن اسلامی انجام گرفت: حضور مسئولین، اساتید و کارکنان دانشگاه کاشان در آرامگاه شهدای گمنام دانشگاه

۱۲ بهمن ۱۳۸۸ | ۱۷:۵۵ کد : ۹۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۸۹

 

 

همزمان با ورود تاریخی امام امت به ایران اسلامی در 12 بهمن سال 57، مسئولین، اساتید و کارمندان دانشگاه کاشان به پاسداشت این لحظه تاریخی مسیر میدان اصلی دانشگاه تا قبور شهدای گمنام را با پای پیاده پیمودند.

در این مراسم خاطره انگیز که پخش سرودهایی از دوران پیروزی انقلاب، حال و هوای آن روزهای شیرین و ماندگار را زنده کرده بود، حاضرین با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه یاد آن روزها و شهیدان همیشه جاوید را گرامی داشتند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر، به تبیین اندیشه های سیاسی، فقهی و عرفانی امام راحل پرداختند و امام را درخشانترین و برترین چهره تاریخ اسلام بعد از معصومین (ع) عنوان کردند.

 

 

حجت‌الاسلام خادمیان با تأکید بر اهمیت نظریه ولایت فقیه افزودند: حضرت امام برای اولین بار از لا به لای اندیشه‌ها و مکتوبات پراکنده دنیای اسلام، به بازسازی نظریه ولایت فقیه پرداختند و آن را به صورت یک نظریه منسجم و مستند ارائه دادند و امروز وظیفه ماست که قدرشناس و نگهبان این اصل اساسی دنیای اسلام باشیم.

 

 

 


نظر شما :