طرح پژوهشی در دانشگاه کاشان در دست اجراست

۲۳ دی ۱۳۸۸ | ۱۵:۵۳ کد : ۹۲۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۸۵

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان گفت:45 طرح پژوهشی در این دانشگاه در دست اجراست.     

دکتر"مجید منعم زاده اعتبار طرح های پژوهشی این دانشگاه در سال تحصیلی جاری را دو میلیارد و 904 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این میزان اعتبار برای 103طرح پژوهشی اختصاص یافته است.
وی اعتبارات پژوهشی این دانشگاه را ناکافی دانست و گفت: با توجه به ارتقای طرحهای پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه و کسب رتبه های برترکشوری و عدم افزایش بودجه پژوهشی این دانشگاه نسبت به سال گذشته، این بودجه جوابگوی نیاز پژوهشگران نیست.

منعم زاده، کسب رتبه نخست کشوری در سرانه مقالات علمی پژوهش ، انتخاب دکتر صلواتی و دکتر اشرفی به عنوان دو پژوهشگر برتر نانو در سطح کشور، کسب رتبه برتر دکتر فولادی در جایزه ادبی جلال آل احمد و کسب رتبه علمی پژوهشی مجله حدیث پژوهی را از افتخارات این دانشگاه در سال تحصیلی جاری ذکر کرد.

وی، برگزاری سخنرانی‌های تخصصی پژوهشی، جشنواره دستاوردهای پژوهشی، تجلیل از پژوهشگران برتر و برنامه روز درهای باز را از جمله برنامه های هفته پژوهش این دانشگاه ذکر کرد.

دکتر منعم زاده از اعضای هیات علمی و دانشجویان خواست تا برای کارهای تحقیقاتی و پژوهشی خود بیشتر با صنعت ارتباط داشته باشند و تحقیقات خود را به سمت تحقیقات کاربردی سوق دهند.

 

 

 

 

 


نظر شما :