نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی: دانشگاه کاشان روند رشد مطلوبی داشته است

۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۱ کد : ۹۲۴۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۰۳۲

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی ، دانشگاه کاشان  را از دانشگاه های بسیار  خوب  و برتر در کشور عنوان کرد و  گفت: امروز خوشبختانه دانشگاه کاشان هم در جایگاه کشوری و هم در جایگاه بین المللی زبانزد است و این موفقیت را به رئیس، مسئولان و استادان  دانشگاه به خاطر تلاش هایی که داشته اند تبریک عرض میکنم.

دکتر مرتضی صفاری در حاشیه بازدید از چهل و پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت هسته ای کشور، برگزاری این نمایشگاه در دانشگاه کاشان را مایه خوشحالی دانست  و افزود: جای بسیار افتخار است که نمایشگاه صنعت هسته ای کشور در این منطقه و در دانشگاه کاشان برگزار شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  وجود این دانشگاه عظیم و جامع در کاشان را مایه مباهات مردم این منطقه دانست و اظهار داشت: این خدمات علمی که در اختیار دانشجویانی قرار می گیرد  فرصت مغتنمی برای جوانان این منطقه است که برای تحصیل به شهرهای دیگر مهاجرت نکنند و از پتانسیل های مثبت و کادر علمی بسیار برجسته این دانشگاه بهره کافی را ببرند.

دکتر صفاری خاطر نشان کرد: اقداماتی که این دانشگاه به خصوص در ایجاد دانشکده ها و پژوهشکده های علمی و تخصصی نموده است جایگاه علمی این دانشگاه را نسبت به دانشگاه های دیگر برجسته کرده که جای سپاس دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس با اشاره به رشد علمی این دانشگاه ا ظهار امیدواری کرد: در آینده این افتخارات توسعه پیدا کند و شاهد یکی از بهترین مرکز علمی کشور  در این منطقه باشیم.

 

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان طرح آمایش آموزش عالی نماینده مردم نطنز مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس


نظر شما :